Gå til innhold

tungpustet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig tungpustet siden i går, har aldri vært sånn før så tidlig i svangerskapet.Er 12+3.

Flere som er tungpustet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp... Slitsomt til tider :P Når en i tillegg har tett nese =/ Men men.. Det kommer noe fint ut av det :D

Skrevet

Jeg får nesten litt åndenød noen ganger. Kjenner jeg ikke får nok oksygen og må puste skikkelig dypt. Noen ganger er det så ille at jeg MÅ ut i frisk luft. Kjenner hjertet jobber på høygir for å fordele det lille jeg får i meg av oksygen. Dette kan skje når jeg sitter helt i ro. Skikkelig ekkelt!

Skrevet

Signerer på denne enlitenpågang, akkurat som jeg ville skrevet det selv. Verste er overfull buss, med våte klær og dårlig ventilasjon. Føler jeg skal krepere av og til.... Syns også det er vanskelig å ligge på siden, føler lungene blir klemt sammen.

Skrevet

Jaaaa, det er skikkelig ille faktisk. Jeg er vant til å trene, men nå orker jeg ikke på langt nær samme tempo. Puster som en hvalross bare jeg går opp ei trapp:(

Er 27 uker, lurer på hvor ille det blir...:(

Skrevet

Jeg ville sjekket det opp med legen.. Det kan være tegn på noe annet.

Vil ikke skremme men om dere føler det er for ille så ville jeg tatt det på alvor.

Skrevet

jeg føler meg også litt tungpustet om dagen. Og har faktisk fått kommentarer fra samboer og mamma om at jeg puster så tungt. Noen ganger føles det som om jeg ikke får nok oksygen når jeg puster liksom. er 23 uker på vei. Skal ta det opp med jordmor i neste uke tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...