Gå til innhold

kall meg gjerne hysterisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man er opptatt av å gjøre det beste for sine barn så er man tydeligvis hysterisk her inne.

kan dere ingenting om tilknyttning?

tror dere virkelig det er uproblematisk å reise fra en baby på 6mnd en helg?? tror dere det er til barnets beste?

hvorfor er man hysterisk hvis man unngår salami under svangerskapet? jeg har nesten mer sympati for røykere, det er tross alt en avhengihet. Man er IKKE avhengi av salami!

ingen gjør alt rett -men man burde kunne gjøre sitt beste uten å bli kalt hysterisk. Er man kulere hvis man gir litt blaffen liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjeesp..gratulerer med innlegg nummer langt utellelig om samme emnet..Folk gjør som det passer dem og ikke deg.Lev med det.

Skrevet

Hysterisk!

Enig i alt du sier bortsett fraå reise fra ungen ei helg. Må man så må man, og jeg velger å tro (kan jo aldri være sikker) at barna ikke får varige mén av det.

Skrevet

Ja, jeg tror det er uproblematisk å reise fra en baby på 6måneder for en helg. Ser ikke problemet i det hele tatt.

Ellers enig med salami.

Skrevet

Jeg er ikke enig med salami og kaller deg hysterisk

Skrevet

Selvfølgelig er det uproblematisk å dra fra barnet en helg når han/hun er 6 måneder! Hvorfor er det et problem?

Teit innlegg!

Skrevet

Hysterisk!

Der er du fornøyd nå?

( må jeg svare på innelegget eller holder det at jeg følger overskriften? )

Skrevet

Du har rett. De kan ingenting om tilknytning.

Stå på du. Du er ikke alene.

Skrevet

Ja du er hysterisk.

Har veldig vanskelig for å tro at et lite barn får noen varige men av at mamma er borte en helg, mens pappaen passer på. Da har man virkelig kludret til oppdragelsen hvis barnet får skader og men av å være sammen med sin egen far :P

Sympati med røykere framfor salami-spisere? Du er ikke bare hysterisk, du er dum også.

Skrevet

Hi du kommer til og få unger som ikke takler og være 5 min borte fra deg. Som hyler og skriker bare du går for hente posten. Det er faktisk ikke sunt! Så ja du er hysterisk.

Skrevet

Ok, da synes du er litt hysterisk.

Spesielt på området reise bort fra barn.

Skrevet

spist salami hele livet jeg da , og ennå ikke fått toxo ( har testet negativt)

så regner ikke spesielt med å få det nå når jeg er gravid for 3. gang heller. med de to andre visste jeg ikke at salami liksom var fyfy(jordmoren min sier det ikke er det, men.......) og tenk begge barna lever i beste velgående.

ja, du er hysterisk! og dersom pappaen er hjemme er det ikke farlig at mor tar seg en helgetur eller ei uke om så var.

Skrevet

poenget mitt er bare det at når en liten baby er vant til og ha mor tilgjengelig 24 t i døgnet så vil det være problematisk at hun plutselig blir borte ei helg. jeg sier ikke at det vil traumatisere barnet for evig og alltid.

jeg sier bare at det burde ikke være noe problem og skippe salamien i 9mnd!

jeg forsvarer ikke røyking, jeg sier bare at det er en avhengihet- og da vanskeligere og slutte med.

til orientering er mine barn trygge og selvstendige. de er titt og ofte på overnatting. Vi ventet med helgeturer alene til de var 1år...

hi

Skrevet

gidderikkeleseinnleggetditt,menjaduerhysterisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...