LadyLuck & Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 en to åring og en tre åring i hus.. rart hvor fort det har gått...
Lova80 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hi hi................. .........og sånn går jo dagene............ :-D
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Gratulerer! Da har du sikkert nok å holde fingrene i. Mine to eldste blir 2 og 4 år den første uka i september. Koser meg ekstra mye med den 19 dager gamle babyen vi har nå for jeg vet akkurat hvor fort tiden går, og siden dette er den siste så synes jeg det er greit at tiden går sakte av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå