Strandloppa og lillebror Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 I går bestemte jeg og sambo oss for å få en til. Vi begynner prøvinga i august. Hvis det tar ca like lang tid å bli gravid som forrige gang, 3-4mnd, blir det 2 år mellom lillemor og den nye babyen. Hvis alt går bra, vel å merke. Jeg gleder meg sånn at jeg nesten ikke kan vente! Måtte bare dele det med noen!
Strandloppa og lillebror Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Takk! Jeg klarer jo ikke å tenke på noe annet. Disse månedene kommer til å bli lange, hehe!
LadyLuck & Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 hehe.. tror jeg kanskje har en lignenede følelse for tiden.. bare at det ikke har med graviditet å gjøre.. men å sjonglere det så jeg får tid med en spesiell.. mellom jobb, mine unger, hans unge, hans jobb etc =P
LadyLuck & Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 eller nei.. har vel ikke peiling.. men kribler godt og spennende på denne kanten
Strandloppa og lillebror Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2010 Å, så koselig! Nyt den følelsen!!! Og kos deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå