Gå til innhold

Jeg er så glad!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går bestemte jeg og sambo oss for å få en til. Vi begynner prøvinga i august. Hvis det tar ca like lang tid å bli gravid som forrige gang, 3-4mnd, blir det 2 år mellom lillemor og den nye babyen. Hvis alt går bra, vel å merke.

Jeg gleder meg sånn at jeg nesten ikke kan vente!

Måtte bare dele det med noen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med planlagt prøving =)

Skrevet

Takk! Jeg klarer jo ikke å tenke på noe annet.

Disse månedene kommer til å bli lange, hehe!

Skrevet

hehe.. tror jeg kanskje har en lignenede følelse for tiden..

bare at det ikke har med graviditet å gjøre..

men å sjonglere det så jeg får tid med en spesiell.. mellom jobb, mine unger, hans unge, hans jobb etc =P

Skrevet

eller nei.. har vel ikke peiling.. men kribler godt og spennende på denne kanten :)

Skrevet

Å, så koselig!

Nyt den følelsen!!! Og kos deg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...