Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Ble det mye tull ? Amme litt først og så gi mme, eller hvordan har dere gjort det. Er så i tvil om jeg i det hele tatt skal orke og prøve, siden brystvortene er vonde til vanlig. Blir det mye pes på sykehuset ? Jeg vet å si ifra, det er ikke det, men en vet jo aldrig hvordan en reagerer etter en fødtsel liksom.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Så rart at det ikke er en eneste her inne, som har tatt brystreduksjon og har prøvd og amme senere ?
Gjest iliis Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg tok også brystreduksjon for 6år siden. Prøver nå å bli gravid, og er veldig spent på hvordan ammingen blir. Håper virkelig jeg får til å amme!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Hei. Jeg fikk baby i september. Tok operasjon for 3 år siden. Jeg fikk ikke ammet. Har hatt vondt i brystvortene etter operasjonen, men det var ikke vondt da jeg prøvde å amme. Holdt på i 5 uker, men måtte gi flaske vedsiden av. Jeg hadde melk, men bare noen få kanaler fungerte og de var "trange" så det kom lite melk. Fikk betennelse. Ga opp etter 5 uker
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Det er noe sånt jeg er redd for, 3 år siden her også. Hva sa dem på sykehuset ? eller bare jattet du med der og gikk over til flaske hjemme ? Sa du fra på forrhånd ? Ser for meg at det blir pes med pupp og flaske, når en altid må ha flasken likevel. Er litt sån "skal jeg gidde og styre med det" Hvet jo at mm er best, sist ammet jeg til 4,5 måned, veldig kos og enkelt. Men da var det slutt fra frøknas side.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Jeg sa ifra så fort jeg kom på sykehuset. Og de var veldig forståelsesfulle. Jeg ammet og de ga flaske for å være sikker. Dette hadde de vært borti mange ganger før så ikke noe problem for meg. Mye pes med begge deler. Tar lang tid å amme siden de fleste kanalene var tette. Brukte godt over en time på hvert måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå