Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Hu lillemor i magen er så rolig av seg ? Sjeldent jeg kjenner disse kraftige sparkene som beina gir, men kjenner liksom bare henda hennes som kaver rundt jeg _tror_ ho sitter på rompa si, med ryggen ut som magen min, og bytter over til tverrleie innimellan !! spm mitt er, HVOR mye liv skal jeg egentlig kjenne ?? Er ikke super bekymret altså, men lurer =) Kjenner heller aldri spark over navel område... og babyen "rister" masse er 29+1 =)
Ladybug~N&E Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 alt er helt normalt;) og når du i tillegg tror hun sitter på rumpa med ryggen utover så blir det ikke så mye kraftspark utover. også begynner hun å bli stor og plassen mindre så det blir nok bare mer og mer av disse glidende bevegelsene i fremtiden. hatt samme greie hele veien selv. lite spark men masse kaving og kåling der inne. hun snudde seg forøvrig fra sete til hodeleie her om dagen (uke 34) så nå har jeg noe spark over navelen. men ikke så mye for det er jo så som så med plass;) noen har rolige babyer i magen og andre har urolige. men det som man gjerne kan følge litt med på de siste ukene er bevegelsesmønsteret til babyen. om det endres eller blir merkbart mindre så er det jo lov å ta en tlf til føden for å forhøre seg. uten at man skal bekymre seg av den grunn;)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 termin i dag og masse, masse liv fortsatt :-) den har blitt veldig sterk, når den sparker kjennes det nesten som "Slipp meg ut!!!!" :-) :-)
Nikki 75 Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Samme her, my sweet! Termin i dag, og det er skikkelig kamp der inne. Jeg pleier å si til ham at "det er bare å komme ut, så skal du få all plassen du trenger" - men han hører ikke etter. Tror han har det for godt der inne. Men for å svare på innlegget, jeg kjente ikke så veldig masse til ham i uke 29. Det tok seg litt opp i perioder, men det er først nå de siste tre-fire ukene at det har blitt sånn skikkelig bevegelse som man kan se godt på utsiden av magen.
Myrnixa Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Det er veldig forskjell fra baby til baby. Førstemann var skikkelig rolig (seteleiebarn), mens lillegutt i magen nå (38+2) har turnet rundt masse hele tiden! Jeg kjenner skikkelig forskjell, og tipper jeg hadde uroet meg unødvendig mye hvis det hadde vært omvendt (rolig nr. 2 i stedet for nr. 1)
atsjo Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Veldig aktiv baby hele svangerskapet. Kjente tidlig spark. Har bare 9 dager til termin og han beveger seg mye fortsatt! men det er jo veldig forskjellig fra barn til barn:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 jeg er 35+5 i dag og kjenner betraktelig mindre liv enn jeg gjorde før. Men det er jo helt normalt nå som han begynner å få dårlig plass inne i magen:-)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 Så lenge du kjenner bevegelse hver dag, så er det liv der. Du må ikke tenke over hvor lite du kjenner, for da blir du gal:) Liv er liv! Noen dager er det mer enn andre:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2010 tror idag er en lite liv dag kjenner bevegelse, men har vært så mye i bevegelse idag selv så, blir vel mer når jeg legger meg på sofaen ikveld å inntar godteskåla tror jeg!! ^^,
06.06.10 Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 Min jente sitter også i sete. Kjenner masse bevegelse høyt oppe, som om hode flytter seg fra side til side. Kjenner også noe spark men det er så dypt nede så kjenner det mer sjeldent enn at hun flytter rundt på seg. Hun kan holde på med bevegelse i 10- 30 min også kan det være stille i 1-2 timer, men på natta våkner hun bare når jeg er på do og begynner å sparke og slå i noen min før hun roer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå