Gå til innhold

Utbetalt feil!! :O


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nav er å kommer altid til å forblir en pest å plage.....!

Søkte om engangsstønad fra dem og det første de klarte å prestere var at det var manglende dokumenter selv om de nede på Nav hadde sagt at de hadde alt de trengte. *SUKK* Fikk sendt avgårde det siste og ringte flere ganger etter det.. Fredagen den 12 hadde alt blitt iorden og pengene utebetalt men fikk beskjed om at det kunne ta noen dager før pengene kom på konto.. Det varte å rakk å ingen penger kom... Ringer tilbake før å sjekke om de i det hele tatt hadde betalt ut.. Joda, men til feil konto tydligvis! Til ett konto nr som ikke var mitt og som ingen visste hvem var sin. Sjekket med banken og de kunne fortelle meg at det var en privat person og en aktiv konto, men ikke mer enn det så klart. Nav kunne ingenting gjøre siden de ikke kunne kreve tilbake pengene og vi måtte bare vente tils banken hadde fått tak i denne personen. Var jo egentlig litt heldig da, ringte nemlig min kjære mor og sa hva som hadde skjedd og sa vilket konto nr de hadde utbetalt pengene til. Å da svare hun: ja, men den kontoen kjenner jo jeg! Det viser seg da at Nav har ikke fått med seg hva de har gjort å har utbetalt mine penger til min pappa! Fikk heldigvis ordnet opp i alt rotet demmes, men det ska jo ikke være mulig å kunne være så tett når mitt konto nr står registrert på meg.. Jaja, måtte bare klage litt.. Føler at man blir en smule frustrert når Nav ikke klarer å oppretthålle ting litt bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...