Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 hei. jeg har en datter på 20 mnd og tvillinger på 5 uker. Hadde veldig lyst på tette barn, så de kunne få mye glede av hverandre. Er ganske utslitt om dagen, rekker ikke å kose så mye med tvillingene. Følte jeg hadde mer tid og overskudd til min første. Når tvillingene vakner er det mat, bleieskifting og legges i senga. Når min største er i barnehagen, prøver jeg og gjøre litt hjemme samtidig som de minste skal stelles med. Til tider føler jeg meg ganske utilstrekkelig, men det er kanskje vanlig.... Noen som har noen tips eller erfaringer.... Gleder meg til de er litt større, og det er jo ganske trist....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 La husarbeidet ligge!!! Og bruk tiden på å nyte dine nye små.. Hvis det er mulig så bruk en hushjelp 1 gang pr uke. Det er viktigere med ungene enn med husarbeidet og det er faktisk ikke meninga du skal rekke over alt. Du har en snill mann som stiller opp? Du husker vel fra sist hvor fort babytida går.. Så ikke la plikter ødelegge denne gangen. De små babyene trenger jo å knytte seg til mamman sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå