Gå til innhold

burde jeg ringe vedkommende ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver og sorterer i klærne til snuppa mi og skal gi bort det som er for lite til ei veninne. Har ei kusine som har gitt meg noen kjoler dvs at denne kusinen ikke er 100% til og stole på da hun har solgt barnebunad fra jeg var liten. Så ble ganske skeptisk da jeg fant et annet navn på en av disse kjolene med tlf.nr og navn, og tenkte at kansje hun har gitt bort en kjole som vedkommende er glad i her også. Burde jeg ringe henne eller driter jeg med ut ?? Tenke om det er en veninne av henne eller noe ???? Kunne jo spørre om hun skulle ha tilbake den fine tova kjolen ??

Eller blir det for dumt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var litt vanskelig mtp din kusines historie, men du har fått kjolen i god tro så jeg ville gitt den til din venninne.

Skrevet

Kan jo være merket av rent praktiske grunner... Men gir du kjolen videre, så fjern namnet...

Skrevet

Kanskje en litt annen situasjon, men når jeg handler klær på finn.no er de ofte merket. Jeg gidder da ikke å fjerne navnet før jeg gir det bort videre.

Du kan jo nevne det til kusina di, si at nå skal en annen få arve tøyet du fikk av henne... og se om hun sier noe....men jeg tror nok ikke det er noe problem.

Som forelder gir man ikke bort/låner ikke bort klær man vil beholde til senere... Iallefall gjør ikke jeg det :)

Skrevet

Husker den historien med barnebunaden.

Så hvis dette er noen ekstra fine plagg du finner med andre navn på kan du jo bare sende en mld.

Trenger ikke nevne hva du opplevde, men bare skrive "Hei, har arvet den del klær og så navnet ditt på noen av dem. Er det kanskje noe du ønsker tilbake selv?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...