Panterjenta85 Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg bestilte på ellos.no Ikke noe kjent merke, men det virker utrolig godt. Har jo ikke fått testet i regnet enda, men det er mykt og godt og likevel tykt. De har til 125 kroner settet.. Tror ikke man finner noe særlig billigere Men jeg skal ikke garantere for kvaliteten da...
melkekua™ Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Ser at kupongen til Lindex på 30% gjelder kun 1 plagg (men 10% på resten), og sms jeg fikk fra Kappahl gir 25% på et plagg (tom 7/4). Kanskje melde deg inn i Lindex så får du litt rabatter i alle fall. Den kupongen jeg har varer tom 27/3. Jeg ville sjekket Coop Obs (Vinterbro eller Rygge) - hender de har salg på regntøy, og de har forskjellige merker. På Vinterbrosenteret har de vel et stativ med ufullstendige sett, da kan man mixe selv, blir billigere siden det er ikke er komplett sett som originalt hører sammen om du skjønner.
RockMyWorld Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Jeg fant reflex på halv pris i Askim, men det var veldig utplukket da, så har vel neppe Har lett litt i Ski jeg og, Reflex hadde kampanje på regntøy den uka her, tror det var 20 % på regntøy.... RIngte Skogstad på Mosseporten og de hadde noen sett til store barn til 199,-.tror jeg hun sa,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå