Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Det er jo helt for jævlig stygt?? Synes jeg iallefall!! Og nå ser jeg på ett par statuser på FB at to stk ønsker seg det....grøss...de to var pene damer før,men bare det ønske gjorde at jeg ikke synes det mer....
tante grusom master of law Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Ja det ser ikke bra ut i det hele tatt. Men det ser jo unektelig digg ut. Hadde jeg hatt en så hadde jeg tatt på den på hjemmealenekosekvelder og ligget i soffaen og lest massa bøker og spist massa dritt.
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Kan remse opp en hel del jeg som jeg synes ser digg ut,men ikke faen om jeg ville hatt det på meg,offentlig iallefall! Nei vet du hva...jeg kan gå i mye rart her hjemme når ingen ser på,men onepiece,---ville aldri blitt sett død i en slik engang....
tante grusom master of law Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 hehe. Jeg villle ikke gått med en offentlig heller. Hadde jeg blitt sett død i en onepiece så hadde nok andre tenkt at "hun døde nok komfortabelt i alle fall" hehe. Men skjønner pointet ditt. Kommer nok aldri burke penger på en slik...
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 Må bare innrømme at onepiece er ekstra stygt akkurat nå...for jeg er morgengretten,og jeg har lov..... Man skal ikke mobbe folk for klesstilen! Men det er ikke mye PENT!! Ser ut som teletubbier som har baisa i buksa...så jeg er forvirra...hvem vil virkelig betale over 1000 kr for å se ut som en utdriten teletubbie!!??
tante grusom master of law Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Tusen kr??? Shitt! Det var mange fjelldollar for en sparkebukse!
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2010 De orginale koster det ja.... Så da tar jeg heller tusenlappen min og drar på fylla! Eller kjøper nye sko....
prekæs Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 "Ungdom som bor hjemme klær". For går utfra at folk som vasker sine egne klær, helst ikke vil ha plagg som alene fyller en vaskemaskin. Kan umulig være gode i bruk, selv om en som har lagt nesten 1500 i ett plagg sikkert nekter for det. Å måtte kle nesten av seg for å tisse må være noe irriterendes.
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2010 Kjenner noen som har den (så jeg nå på ett par statuser!!) og helt ærlig: Om jeg skal treffe dem på lunch og de har den på,så later jeg som jeg ikke kjenner di! Jeg kan gå med på at mye rart er mote,men HALLO!!!!
Patetica fåkksi Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 De ser ut som noe jeg fint kunne gått med hjemme, men nå har jeg kudrakt og da. Jeg har aldri brukt den ute blandt folk. Hver gang jeg er hjemme i Norge forundrer jeg meg over disse nye motene, i fjor eller forfjor var det kanskje, fant jeg ut at det var poopulært å gå med tynn tights og enorm boblejakke, og prikken over i'en var pulesveis. Disse onepiece'ne bure ha sånn knepping i ræva så man i det minste kan gå på do uten å kle seg naken.
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2010 Hadde vel aldri trodd at du skulle skrive at du kunne gått med det hjemme.... Søsteren min har og kudrakt,og hun ønsker seg onepiece...jeg vil melde meg ut av familien.... Men sånn helt seriøst,kunne du gått med det?? hadde det ikke vært bedre å ga naken?? (med rumpetaske om du har behov for å legge mobilen og diverse ett sted) Jeg stemmer for naken...
Patetica fåkksi Skrevet 20. mars 2010 #12 Skrevet 20. mars 2010 Jeg kunne helt fint gått med det hjemme ja, helst en med dyremønster, eventuelt sånne ører oppe på hodet. Men hjemme og ute er ikke det samme.
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2010 Jajaj,så legne du ikke gårt offentlig Eller,jeg skal ikke si det heller,For folk har rett til å gå i det som passer dem....men grøss!
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 #14 Skrevet 20. mars 2010 Onepiece er kult. Gå hjem og legg deg ! Har sett at det finnes i mariusmønster, og en sånn vil jeg ha i str. 6 og 28 år. For tenk.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 20. mars 2010 #15 Skrevet 20. mars 2010 Innforjævlig stygge. Alle med onepiece sku hatt krabbeklo i undikken.
piano♫ Skrevet 20. mars 2010 #16 Skrevet 20. mars 2010 Tenkte jeg skulle anskaffe meg en sånn for å ha på jobb. Skli inn i mengden, lizzm. Skikkelig kult! Evt ikke. Men det aner meg at jeg kommer til å bli oppdatert på alle nye design som kommer utover, og at jeg kommer til å se utover en gjeng trøtte teletubbier kl 9 hver morgen. Greit å ha permisjon litt til, kjenner jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå