Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 mitt spørsmål: Normalt å plage folk midt på natta!?? NEI! Etter en oppringning kan jeg sovne...men når det er minst 4 i timen,da blir jeg forbanna!!! Og ikke si at jeg kan skru av lyden,for det kan jeg ikke...ungene er borte,og jeg må ha kontroll om det skjer noe... JEG SKULE BRUKE DENNE DAG/NATT TIL NOE KOS! altså SOVE!!
Gjest sug lut Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Ikke bra. Kjenner du vedkommende eller er det en som gjerne vil bli kjent? Uansett, han (regner med det er en han) fortjener deng.
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 En som gjerne vil bli kjent...har en melding til han: BRENN I H******** Seriøst,jeg blir forbanna!! Jeghar barnefri,da vil jeg slappe av,ikke bli vekket av en idiot! Og ja,jeg kan vel legge meg nedpå nå,men hallo,di helsiken fuglene kvitrer så sinnsykt at jeg snart kjøper meg ei hagle....
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2010 Forøvrig så må jeg bare beklage språket mitt,men forstå min frustrasjon! Inatt så lå jeg og ønska at jeg var barnløs....kun fordi jeg ville ha fred...
Verbena Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Forstår så innmari godt at du blir sint! Sånne tosker som ringer midt på natta er det mest irriterende som finnes. Hit er det ingen som tør å ringe om natta med mindre det har skjedd noe alvorlig e.l. for jeg har kjefta å smelt sånn at halvparten sikkert kunne vært nok. Overraskene nok for disse nattringerne så sover folk om natta!
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2010 Tss,ska love deg at INGEN av mine venner tør å ringe etter kl 23 For de vet at det blir bråk. Ikke for at jeg skal virke så veldig tøff og sånn,men hallo!! Jeg blir ei sur MEGGE når jeg ikke får søvnen min! En flaske vin på dem som får meg til å le!!! Mener det!
Verbena Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Apropo den flaska med vin, en kompis av sambo ringte midt på natta en gang når begge ungene var syke (han var klarover at de var syke) bare for å spør om sambo kunne hente han i byen å kjøre han hjem for han orka ikke vente på taxi. Problemmet var jo bare at jeg hadde sovet max 5timer de siste 2døgnene og akkurat var sovnet når han ringte, så jeg tok telefonen å kjefta han huden full.... Dagen etter kom han innom med ei flaske vin og en blomsterkvast! =P Normalt er det faktisk greit at akkurat han ringer for å spøre om sånt, fordi at vi kan gjøre det samme... Men ikke når ungene er syke og ingen sover!
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 Emma&Adrian; ingenting personlig ment - dette er skrevet slik for å få uttrykket ditt sinne: :-) Jeg sover søtt i sengen min En barnefri natt - den er så fin. Stjernene blinker lydløst og fint Jeg elsker dyna og puta min. Der kommer en lyd fra nattbordet mitt Det kimer så høyt, jeg får helt panikk. Er det noe med Adrian? Så ser jeg nummeret - det er en mann. Jeg sukker oppgitt og legger på Men tror du at mannen gir seg nå?! Han er nok full og kosesyk Og nå jeg er langt ifra vennlig og myk. Jeg tar en Voodo og nålen frem Jeg stikker på plasser det går "rett hjem" Jeg denger løs på hode og kne Bakfylla din skal bli helvete. Hvem våger og vekke meg nattestid? Jeg er faen meg ikke blid! I morgen tidlig klokka fem Skal Adrian ringe og ta igjen! Vi skal synge Postmann Pat til deg Du skal faen meg angre du ringte meg! ingen kødder med natta mi, Du skal angre du løftet mobilen din.
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2010 Å dorris,nå skylder jeg deg en flaske vin!!!! Den var jo drittmorro!!
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 :-) Godt du smilte litt selvom natten har vært tragisk. Søvn er hellig her i huset også, så jeg har også en tendens til å bli sur om noen bøller med den. :-)
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2010 Dikta du den selv?? For venninna mi ringtre nettopp,etter å ha sett den og hun holdt på å le seg ihjel!
Emma&Adrian Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2010 Flink du er! Mener det! Du redda dagen min
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #14 Skrevet 20. mars 2010 Mulig jeg ødelegger litt idyll nå, men: Du, du har ikke vært ute på et ørlite luremus oppdrag?
Gjest Mylian med twins Skrevet 20. mars 2010 #15 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har sånn at jeg har en profil som heter Lydløs2. Der har jeg kun ringelyd på mannen min, faren min, og evt. den som har eldste barnet. Kanskje du skal gjøre det og?
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 #16 Skrevet 20. mars 2010 Ta den på lydløs. Litt surt i dag at jeg ikke finner telefonen,men så populær som jeg er på kveldstid så orker jeg ikke ha på lyd. Jeg har en greie om at jeg alltid må svare. Helst være sistemann som svarer. Litt nevrotisk. Men for å være litt brutal nå så får du alltid beskjed. Om det er av presten eller politiet. Herregud, kos deg. Jeg sover når jeg vil når jeg er alene hjemme. Ho ho. Legger meg kjempesent og er skikkelig opprørsk. Slik som nå. I kveld skal jeg rase ned i vinkjelleren og finne meg en årgangsvin og bli full. Ungen har det bra hos faren og kjerringa er på jobb. Håper du fikk sove senere da. Og at tullingen slukna etterhvert.
Ikkelektuell Skrevet 20. mars 2010 #17 Skrevet 20. mars 2010 Innlegget mister en del slagkraft når du innleder med "beklager, men...".
Emma&Adrian Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 21. mars 2010 Ja liker ikke å banne,så derfor beklager først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå