Gå til innhold

Bakepulver.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det å bleke tennene med bakepulver? blir det godt resultat? Hvor lang tid tar det før det vises? Hvordan gjør man det?

Hilsen hun med gule tenner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd akkurat bakepulver, men har da prøvd ett og annet "lurt" tips.

Mitt råd er: Ikke gjør det. Bakepulver bruker jeg til å vaske bl.a. kaffekanna for å ikke ha belegg i den. Da kan en jo bare tenke seg hva det faktisk gjør med tennene.

Annet er å kutte ut røyk, rødvin, kaffe og evt. andre ting som lett "farger av".

Jeg bruker Sensodyn Whitening tannkrem. Ikke for å gjøre reklame her altså, men den holder tennene mine noenlunde ok. Får veeeldig lett gule tenner. Eneste tannkremen jeg har vært borti som faktisk har motvirket gulingen. Men det er kanskje individuelt det, som med så mye annet. Du må nesten prøve deg frem.

Er du fast bestemt på å bleke tennene, så gå via tannlegen. Det er kanskje litt dyrt, men da blir det i det minste gjort i samråd med noen som har peiling! For det har nok ikke de fleste damene her inne, gitt! :)

Skrevet

det høres svært skadelig ut spør du meg. Bakepulver fungere som den utroligste flekkfjernern, så hvis du vil ha emaljen i behold, så tror jeg du styrer unna! =)

Skrevet

Gå heller og kjøp et kit i butikken. H&M hadde før ihvertfall, istedenfor å drive eksperimentering hjemme:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...