crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei! Lillesøsteren min gjennogikk i fjor en operasjon i hodet der et brudd på hodeskallen ble reparert. Hun hadde også skad på hjernehinnen med lekasje av hjerneveske som hadde smuldret opp benet i hodeskallen. Tilstanden ble reparert, og hun kom seg greit etter operasjonen. Hun har nå vært til CT undersøkelse ett på etter, og får beskjed om at hun har bihulebetennelse.. IKKE i bihulene, men 4 plasser i hodet/hjernen.... Hvordan er dette mulig? Har vi misforstått?? Fastlegen behandler med antibiotika, er det tilstrekkelig??? Jeg stoler ikke helt på den fler å 70 år gamle gubben... Håper det er noen her som har kunnskap om dette som kan svare meg... Stakkar jente, hun har vært gjennom mye.. operasjonen tok hardt på den ellers så aktive jenta (hun er 16 år) Det siste funnet stresser henne voldsomt, jeg er redd hun skal utvikle angst...hun har hat episoder med hyperventilering og tap av bevissthet flere ganger iløpet av det siste året. Dette skal visstnok være normalt, men alikevell...
Hikken Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Da ville jeg (om hun ikke drar selv) slept henne med til en annen lege/spesialist bare for å få roet nervene. Jeg regner med at legen hennes ikke ville gamblet med noe sånt noe, men hvis hun er stresset er det bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Stakkars søsteren din, håper det går fort over )
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Ja det hadde vært enkelt om vi hadde bodd en plass der slike var mulig å oppdrive! Hun ble operert på riksen via bekjenntskaper.... helse nord fungerer bare ikke!! Stoler ikke på spesialister, leger eller radiologer i dette helseforetaket idet hele tatt!! Hadde jeg hatt råd skulle jeg dratt henne med til riksen og nektet å gå før noen hadde sett på henne og CT bildene. Men vi får vel bare gå bakveien denne gangen også... synd at det skal være slik...
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Da bare stiller dere opp utenfor Ullevål. Gjør det !!!! Det høres ikke bra ut..
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Da ville jeg ringt tilbake der hun var innlagt for et år siden. Avdelingen feks. Bare å ringe sentralbordet og be om nr eller bli satt over. Så forteller dere hva og hvordan og at dere er veldig usikker på om dette er riktig og hva de mener dere skal gjøre? Jeg gjorde det med eldste et par ganger. Da gjaldt det riktignok barneavd. Fortalte først til en spl som noterte, så ringte legen på igjen når de hadde tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå