Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Skal det være slik at man får vann i kroppen så tidlig?? Har lagt på meg halvannen kg allerede, forsåvidt greit nok men synes jeg har fått så mye vann i kroppen. Hender og armer er hovne og de klassiske sokkemerkene... Er annengangs hvis det har noe å si. Kan ikke huske at det var slik sist gang men nå er jo det 7 år siden snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå