Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Og puppene mine er små og slappe, hadde mye større før. Er silikon eneste løsning eller kan de bli større når det er gått lenger tid etter ammeslutt? At puppene får "bygd seg opp" igjen på en måte?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 venninna mi sa at puppene ble nærmest som før, men det tok mellom 1-2 år før de ble tilnærmet normale igjen. Eller kanskje var det fordi hun ble vant til at de var slik. ikke vet jeg?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Det var litt oppløftende svar:) Håper det skjer,hvis ikkje blir det vel silikon.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Etter jeg sluttet å amme forrige gang ble jeg nesten hysterisk... de var små og slakke akkurat som du sier... Heldigvis fikk jeg ikke sett inn silikon som jeg hadde tenkt til med en gang.... Når det hadde gått rundt 10mnd var de tilbake til normalen..helt normale ))Ikke la jeg på meg noe på resten av kroppen heller:) trur det har med at kroppen blir tappa for så mye energi etter en fødsel og overgangen til et nytt liv som mamma at det tærer på fettreservene.. puppefettet er jo som oftest det som går først Ville venta og sett visst jeg var deg gikk ivertfall bra med meg
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Så bra! Da er det håp.venter og ser om det blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå