Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Syns det er så utrolig flaut, jeg er helt normal ellers men dette syns jeg altså er flaut:/ Redd andre skal se på meg osv.. Har aldri trent før heller,men en venninne vil jeg skal bli med, jeg vil selv også men kvir meg pga syns det er flaut. Vet det er rart men har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 start treningen hjemme alene, etter hvert er det så normal del av livet, at det ikke virker rart lenger å skulle være med på studio, eller med venner på tur :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Ja kanskje jeg skal gjøre det:) Har en sånn treningssykkel her hjemme. Trener dere alle her?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 prøv Zumba.. kjempegøy hjemmetrening.. de har også såvidt begynt med det på elexia.. trener litt hjemme når jeg får tid.. kjempegøy. http://www.zumbafitness.no/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=[zumba_fitness]&utm_campaign=Zumba_NO (jeg lasta det ned via u-torrent)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 og guttene elsker å få være med å danse.. (meg over her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå