Gå til innhold

Vårt utradisjonelle bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss til sommeren. Og ta forlovere med på reisen.

Jeg tenker at det er mange som kommer til å bli skuffet. Flere som har gjort det på samme måten?

Vi skal reise til maldivene med forlovere, men ha med min nevø og datter.

Synes jeg hører familien som ikke får deltatt i bryllupet, men det slik vi ønsker det:-)))) Og det føles så godt å gjøre det på mitt vis og våre premisser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da, gratulerer :) Kan dere ikke ta en feiring med familien når dere har kommet tilbake da? Et lite selskap så de får feiret dere litt også. Bare et forslag. Ps. vi skal også gifte oss til sommeren :)

Skrevet

Åååååhhhhhhh så koselig, gratulerer tippen!

HURRA!

Skrevet

Så koselig!!!

Ta festen med filmvsining, taler, kaker og gaver når dere kommer hjem igjen!

Skrevet

Det er jo ikke så uvanlig!! Vi har mange venner som har reist til utlandet med forlovere og barn for giftemål.

Skrevet

Det er kanskje ikke så uvanlig? Litt utradisjonellt kanskje?

Vi kommer ikke til å ha noe fest senere.

Vi har begge mistet våre foreldre. Hun har mistet begge sine og jeg har min far + stemor, men er redd for at det bare ville vært veldig trist og hatt det på tradisjonellt vis. Så derfor.. Så rømmer vi med de som betyr aller mest for oss<3

Skrevet

Ja, vi dro til Las Vegas alene, og skuffet alle foreldrene. Jeg har aldri drømt om noe stort bryllup, og vi skulle vestover uansett. Hovedgrunnen til at jeg syntes dette var det beste, var at fra min manns familie ville det kommet hundrevis av folk (virker det som - han har fem søsken og mange tanter, onkler og søskenbarn), mens fra min familie ville det kommet én. Min mor. Ingen andre ville hatt råd til eller brydd seg om å dra over dammen for et bryllup.

Vi hadde sammenkomst hjemme i byen vår etterpå. Vi hadde åpent hus i svigernes digre hjem, og de hadde samtidig reunion for svigerfars gamle kunststudenter. Det ble en eneste stor fest!

Skrevet

Kjør på tøysetipp!

Herlighet, det må jo være toppen av lykke og for et sted. Sikkert helt nydelig.

Ta bilder og film og send rundt når dere kommer hjem. Ingen som skal bestemme hvordan dere velger å gjøre det utenom dere to (tre) :)

Skrevet

Hahah, jeg har skuffet foreldrene mine hele to ganger!

Siste gang giftet vi oss hos byfogden og dro rett til flyplassen.

Vettu, det er jo deres dag og ingen andres. Voksne mennesker er dere også:o)

Kose dere masse og gratulerer også selvfølgelig.

Vi har aldri angret og familien min er så skakkjørt på andre måter at de kunne jo ha prøvd å si noe jo... hehe.

Så lenge folk får lov til å gi bryllupsgaver selvom det ikke er fest i tradisjonell forstand virker det som at mange finner seg fort til rette med at man velger å gjøre det på en annen måte.

Skrevet

Har en drittdårlig dag pga at jeg har blitt holdt våken i nesten hele natt av ett mannneben,så leser jeg denne fantastiske tråden! :D

Takk for at du redda dagen min :)

Over til deg: synes det høres super romantisk ut! Go for it :)

Og grattis! Du er så god,så ikke tenk på resten av folka,tenk på deg selv og din kjære,hva dere ønsker :)

Lykke til! Og husk,ta bilder,jeg vil se ;):D

Skrevet

Synes det høres veldig koselig ut jeg! Kjør på og gjør akkurat som dere selv vil!

Hvis dere vet at folk blir skuffet, så er det en ide å sette seg ned med de nærmeste og informere og hva dere kommer til å gjøre og evt. hvorfor. Tror folk blir mer skuffet hvis de ikke får forklart hva og hvorfor - iallefall nærmeste familie!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg gifter meg også til sommeren. Vi skal ha privat vielse med bare forlovere og oss tilstede i kirken. Videre skal vi ha fest med venner (ikke familie) etter vielsen. Jeg har ikke dårlig samvittighet for at vi har valgt denne løsningen. Håper og tror familiene gleder seg på våre vegne.

Det er din og din kommende ektemann sin dag! -så klart den skal være på deres premisser :)

Skrevet

Vi gjorde som dere og giftet oss på seyshellene (naboøyene til maldivene). Helt fantastisk. Vi sa til nærmeste familie at de kunne bli med på egen regning og foreldre ble da med. Vi har det på samme måte som deg at vi har mistet nære og det hadde ikke blitt en hyggelig dag å hatt det hjemme og som "vanlig". Vi hadde ingen fest etterpå. Mange av vennene ble skuffet og vi fikk en del kommentarer på dette. Jeg vil anbefale deg å gjøre dette hemmelig slik at du unngår ubehagelige kommentarer du ikke ønsker. Alle våre venner har i ettertid gjort det på tilnærmet samme måte (hemmelig med bare de aller nærmeste). Alle sier det samme. De syntes det var en fin måte å gjøre det på men man bør holde det litt hemmelig for å unngå andres missnøye. Lykke til!

Gjest irismor
Skrevet

Gratulerer =0)

Reis og ha et fantastisk bryllup slik dere vil ha det.

Ta heller en real vennefest når dere kommer tilbake.

God tur og kos dere i varmen :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Høres helt fantastisk ut. Og ja, noen blir nok skuffet, men det er deres dag, og dere må få gjøre som dere vil. De kommer nok over det. ;o)

Skrevet

Ser at flere har gjort det på samme måte:-) Det er vel egentlig bare min far+ stemor som kommer til å bli skuffet. De andre synes kanskje at det er greit å slippe å være i et lesbisk bryllup:-(

Men,Hurra og ja jeg gleder så trolig mye:-)))))

Skrevet

Kan du ikke invitere med far og stemor på egen regning istedenfor gave? Så kan dere ta en middag sammen som en slags feiring. Kjempe koslig.

Skrevet

Nope.

Men, de kunne jo ha kommet på besøk hit. Vi har jo bare bodd her i et halvt år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...