Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Må bare si det til noen.. helt siden jeg gikk fra xn har alt vært kaos.. han har ikke latt meg få være etc (før nå hvertfall).. men så for noen uker siden fikk jeg en venneforespørsel fra en jeg gikk på skole med på FB. Vi begynte å chatte først der, så msn. Forige helg turde vi endelig å finne på noe. Var på kino. Endte med noen øl, og hjem til han. =) Våkna neste morgen med full panikk.. var ikke intersert i on nighter etc.. men hadde ikke noe å bekymre meg for.. var der hele dagen etter, bare slappa av, kosa oss med film, god mat etc. Så måtte jeg til legen dagen etter (mandag).. fikk masse mld om at han hadde kost seg, håpte det kanskje kunne bli oss etc. var der også fra onsdag til fredag.. Går bare å gliser dagen lang=) men denne uken har jeg ungene, så skal ikke ut igjenn før neste uke, og kjenner faktisk at jeg savner ham.. vet det går fort dette her, men snakka om det, ingen av oss vil rushe det, og ungen skal ikke blandes inn.. Lykkelig.. endelig smiler verden til meg også =)
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 hehehe, så koselig!!! er jo såååå deilig å ære nyforelska!!! slik var det med meg også. gikk vra x-en, og fikk god kontakt med ungdomsflørt vi bodde 10 mil unna hverandre, så fikk bare se hverandre i helgene... nå er vi samboere (forlovet faktisk) kjøpte hus sammen for tre år siden, etter å ha bodd sammen i 1.5 år i leilighet. han har tatt til seg min sønn som om det var hans egen, og vi har fått ei lita jente kunnevel ikke vært bedre:) lykke til med kjærligheten <3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer! Håper denne mannen er søt du ønsker deg og så mye mer
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 litt skremmende å være nyforelska etter en uke =P bra å høre at det gikk bra for dere.. håper det gjør det for oss også.. lengesiden jeg har følt meg så vel.. kunne være meg selv fullt ut. Liker de samme tingene, samme musikken, samme filmene, maten etc. (og bare fantastisk på soverommet) HI
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 hehehe, så deilig da ja, an skal aldri si aldri kanskje det er dere to ??? <3<3<3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 må du ikke sette griller i hodet på meg her =P HI
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 hehehe, tror ikke jeg trenger det hihihi <3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 kan ikke huske å ha vært sånn før om jeg har vært nyforelska.. kan snakke om ALLT, og da mener jeg ALLT.. han vet om allt ang xn min, jeg vet om xn hans, sønnen etc. Vi kan diskutere, diskutere intenst uten at det går ut over humøret.. Han har allt fortalt om meg til sin beste vennine. bare ber til gud om at dette ikke bare er en forbigående ting.. kjennes som vi har kjent hverandre leenge HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 sitter btw å venter på å høre fra ham på msn nå.. han har vært hos bestevennina og mannen i kvel =P
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 kjenner jeg får sommefugler i magen selv jeg nå hehehehehe du får nesten bare ta det som det går først, men er jo ikke farlig at du (lett etterhvert) sier at du er ikke veldig kiin på er "suseforhold". bør kanskje vente litt med å si det, vil ikke skremme heller
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 har faktisk allt snakka om det.. vil ikke hoppe i det med begge beina å risikere at bunne faller ut.. har begge seriøse forhold bak oss som ikke funka.. Så skal egentlig ta allt rolig.. men klarer vi det i dette tempoet da?!? =P Hi
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 vel, vi skulle også ta det rolig HAHAHAHAHA. beg å date i mai, var i roma i juni flyttet sammen i nov, forlovet oss i june, (året etter vi beg å date;)) han hadde kommet ut fra et 4 år langt forhold og jeg ut fra ett på nesten 4 år. jeg hadde barn fra før, det hadde ikke han. så så rolig tok vi det
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 bra å høre.. =) lol.. fikk nett mmld fra en eller annen, mista tlf sin på vei hjem =P ja,ja.. blir vel glad for å høre den er funnet eneste bekymring er at det fort blir dyrt å reise ut dit til stadighet.. jeg er jo hjemme, han jobber (ikke langt fra der han bor), men koster meg ca 100kr tot tur/retur. og får OS
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 får besøke hverandre annenhver gang da det ordner seg!! hva gjør man ikke for kjærleiken!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #16 Skrevet 21. mars 2010 aaw.. snakka i flere timer på nettet i dag.. og da vi skal logge av kommer det.. "kommer til å tenke på deg når jeg legger meg.. sove godt Glad i deg" *iiiiiiii* lykkelig.. neida =P HI
Monajenten Skrevet 21. mars 2010 #17 Skrevet 21. mars 2010 Åhh så koselig å lese:-) Lykke til videre, med kjærleiken og fremtiden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå