Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg slite med å finne meg en mann, jeg får masse tilbud av menn om å gå på date og synes det er kjempekoselig, men jeg blir mest tiltrukket av de som er ekstremt sjarmerende, har noe ekstra i "blikket", bad-boys rett og slett.. Som bare stråler spenning og fy-fy... Nå dater jeg en fyr, men så er de en annen fyr jeg pleide å date som har sagt klart er bare ute etter å ha d "gøyt" og ikke noe seriøst forhold, han er i slutten av 30årene og kontakter meg hver dag for å høre om jeg har d bra, så driver vi på med dirty-talk nesten hver dag, er helt avhengig og prøver å kutte ham ut men da vil han bara he mer av meg også...... Stakkars han andre fyren jeg dater, han er sååå hyggelig, snill osv:( Men jeg er ikke tiltrukket av ham!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Vil du ha råd? I det minste kan du oppføre deg som et anstendig menneske og ikke føre daten din bak lyset. Ellers er det et ordtak som sier "som man sår høster man".
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 I tillegg til at man høster det man sår, så har du vel barn også. De tar fort etter. Kjipern med en mor som er luremus og bare henger etter bad boys. Rykter går alt for fort.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 ha ha 00:03, vi lever i 2010 ikke 1960...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Det er like kjipt i 2010 som i 1960 å ha en mor som går fra mann til mann og er uærlig. Det er ikke fordi hun er kvinne, like kjipt om det er faren. Enig med 00:03
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Man må da ikke være "bad-boy" for åha "noe ekstra" i blikket eller være ekstremt sjarmerende! Jeg har funnet verdens beste mann. Han har et blikk som gjør meg helt gal. Særlig når vi har sex. Men ellers også. Et inntenst blikk, med ett eller annet som jeg har vanskelig for å forklare eller beskrive. Helt spesielt er det ihvertfall. og sjarmerende er han. Ikke på den klassiske kjipe måten, men på sin egen, litt sære måte! hehe Han er ikke spesielt romantisk da. Eller, det vil si han kjøper ikke blomster, inviterer ut på fin resturant, kjøper ekle "søte" duppeditter, kommer aldri fri ved å falle ned på kne og be med tårer i øynene... heldigvis!! Men som du skjønner er kanskje ikke jeg spesielt romantisk heller. Poenget er at han er verdens snilleste, råeste, mest ansvarsfulle,reflekterte menneske, men åpenhet og ærlighet som ikke gir meg noen grunn til å ikke stole på han. Så du kan helt fint finne en snill mann, med "det lille ekstra"! No problem!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg vil heller leve alene, enn å leve med noe jeg ikke vil ha. Hadde jeg ikke hatt noe for duden hadde jeg ikke brukt tid og energi på han engang, men avvist han på en fin og pen måte (ihvertfall så fin og pen måte som mulig).. Å date en fyr du overhode ikke er intressert i, mens du driver å sender meldinger og flørter med en annen en vil jeg ta som at du kun får tiden til å gå. Kanskje kalle det å bare bruke, eller bare ha en å drive med frem til badboyen din er ledig og klar for mer? Ehm.. Ser ikke helt greia di. Og om jeg skal få sagt det, bad boys er bare intressante i begynnelsen, enten fortsetter de å være bad boys og kun skaper konflikter og krangler i forholdet. Ikke minst problemer. Ellers blir de pusekatter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå