Gå til innhold

Jente 17 mnd som aldri gråter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke engang når hun slår seg. Er det noe å være redd for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det spørs kjo om hun virker annerledes på andre måter?

Utviklingen hennes ellers da?

Skrevet

Hun begynte ikke å gå før hun var 14,5 mnd, men ellers normal. Hun smiler og er blid hele tiden :)

Skrevet

Koselig med et smilende barn:) Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over, men skulle det skje en episode der du vet at barnet ditt fikk veldig vondt, og du tenker det burde gråte men likevel er helt likegyldig, da ville jeg snakket med helsesøster og hørt hva hun syns om situasjonen.

Etter hvert som barnet blir eldre vil det få flere utfordringer, noe som fører til flere knall og fall - du vil få erfaringer med barnet ditt etter hvert som tiden går:)

Skrevet

Det er nettopp det som er vanskelig - når BØR hun gråte? En gang var hun og pappaen på "babytreff", og da kom det ei jente i full fart og rev henne over ende, så hun ramlet med hodet først i gulvet. I stedet for å gråte satte hun etter jenta i full fart, og kløp henne i armen.

En annen gang ramlet hun ut av sofaen og dunket hodet i stuebordet, men da ble hun liggende stille en kort stund før hun reiste seg opp. Da hun reiste seg opp så hun et bilde som hang på veggen og sa "Der!" mens hun pekte og smilte. Ville ikke andre barn grått etter å ha ramlet ut av sofaen og slått seg i hodet?

HI.

Skrevet

Så lenge ho eter, legger på seg, oppfører seg som normalt for alderen, og er ellers frisk og rask ville eg neppe bekymra meg for det. Du er nok velsigna med eit friskt og harmonisk barn :o)

Og 15 mnd er gjennomsnittalderen for å begynne å gå, så ho er heilt normal der og.

Skrevet

Eg har forresten ei veninne med eit smilande barn som tåler "alt". Ting som min gut på 4 år begynner å grine for rynker ikkje dette 1 1/2 år yngre barnet på nasa av ein gong. Reiser seg opp og springer vidare.

Men det er klart, om du er bekymra så tar du det opp med helsesøster, enten på neste kontroll, eller så får du deg ein time dersom det er lenge til neste ordinære :o)

Skrevet

Jeg ville vel kanskje sjekket med en helsesøster eller noe, bare sånn for å ha gjort det.

Det er få barn som ikke gråter av og til. (jeg kjenner ingen)

Behøver jo ikke være noe galt, men da kan du kanskje få en forklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...