Musemor med tre søte små Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 La oss lage en tråd med gullkorn fra barnemunn. Jeg starter. Gutten utbrøt her om dagen: "Mamma har ikke tissetass, hun har bare rumpe"
Ranveig R Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Haha, herlig! Mulig eg gjentar meg sjølv her, korttidshukommelsen er det så som så med om dagen, men i alle fall: Eg og 4 1/2-åringen snakka om søskenbarna hans. Eg sa at "du har jo tre fetre du, og ei kusine - og så skal du få ei kusine til snart." Og då svarte han "Men ALLE kan ikke susse meg på EN gang. De MÅ stille seg i kø!"
Lene~mor til tre Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Dette her sa jenta mi til meg en gang for lenge siden, tror hun var 4 år hehe. Mamma hvorfor har du så rare truser? Dem går jo inn i rumpa, hvorfor har ikke jeg sånne truser? som dere sikkert skjønner så så jenta mi at jeg hadde på meg g-streng hehe
aimai Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Etter ein lang hektisk dag, og på veg heim fra svømmeopplæringskurs. Det var bare krangling i bilen. eg var sliten og sur. Eg seier til ongan att nå må dikkon holde fred. Ein skulle vøre super mamma for å klare detta. Da seier min 4 år gamle sønn fra baki bilen..mamma..du æ supermamma du eg smelta og følte meg ikkje lengre sååå sliten og sur
Musemor med tre søte små Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 aimai: Det minner meg om en historie fra barnehagen til gutten. De hadde snakket om superhelter. En an barne hadde sagt at superhelter, det var slike som kom og ordnet opp. Hvor av et annet barn sa at det var akkurat som mamma. Barna ble dermed enige om at mammaer er superhelter.
Verbena Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Har faktisk laget meg et eget dokument i word for å skrive opp noen av disse gullkorna som kommer innimellom! "Du snuppe mamman min?! Når kan vi få en baby?! Æ e så lei av å vær minst skjønne du" Odin 04.03.2010 ”Vi treng en pappa i detta huset mamma, en som vi kan heng på veggen” Martine 3år (dattra til venninna mi. Foreldrene bor ikke sammen mer og det er tydelig hvor mye man bruker en pappa til =P ) "En student e en person fra afrika som e på besøk" Odin 4,5år "mamma d e kaldere her enn på nordpolen idag, før øyan mine frys t is å d gjør ikke nissn sine" Odin 8.januar 2010 ”Mamma, vi holder på å blåse bort på denne blåsbortdagen. Det e fordi vi e så slank!” Odin 6.10.2009 ”Vil ikke du første bæsj komme ut og leve på jorda?” Odin 8.03.2010
hamsterpia Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Jeg hadde tatt meg en liten blund på sofaen etter en slitsom natt, og i det jeg våkner kommer sønnen min på 2,5 år og tar godt omkring meg, gir meg den beste klemmen og sier "Lille vennen min, var det godt å sove litt". Må sies at han er veldig verbal av seg og sier det utroligste. Er vel nesten ikke èn dag uten at vi får latterkrampe av noe han sier. En morgen kikket han ut stuevinduet og ropte "Mamma, det regner sprut ute" (Det sprutregner ute)...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 huff..mine gutter kommer med noe hver eneste dag! For ikke mer enn 1 time siden. litt bakgrunnhistorie, jeg har vondt i ryggen,klarer ikke særlig mye annet enn å sitte å gå litt.. Så er jeg å henter meg 1g paracet og en voltaren,gubben sier, ja også tar du detg et godt bad, så sier storebror på nesten 5år: ja,åså kjem du dæ t legen så han kan skjær bort ryggen din!! tja..vet ikke helt om jeg vil gå til legen nå lenger om han skal skjære bort hele ryggen min da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå