Kamomille Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hjelpes..... Hva er dette?? Kjenner spark i magen akkurat som da jeg gikk gravid. Kjenner det flere ganger om dagen!! Har tatt gravidtest og den var heldigvis negativ. Hadde mensen for3 uker siden også. Har ikke noe ønske om graviditet nå, så dette er ikke en "håper-jeg-er-gravid"-følelse Noen som har en god forklaring??
melkekua™ Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Tarmene som beveger på seg :-) Ikke uvanlig etter å ha født. Kjente det selv etter fødsel nr 1.
Kamomille Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 hih... Det er 2,5 år siden siste fødsel da. Litt rart at det plutselig skal komme nå??
Tjohoppsannhei Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Veeel, jeg kjenner ei som testet negativt på tre (!) graviditetstester, og skyldte vektøkningen på sjokolade, helt til sjokoladen begynte å sparke... Da dro hun til legen og var godt på vei med nr 2.
MammanTilEmma❤ Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 kjenner også at det "sparker" på en måte noen ganger, men det kan umulig være en baby vartfall;) 7 mnd siden jeg fødte og har spiral!
Tante Bassa Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 Det er sikkert fantomspark, som visstnok ikke er uvanlig etter graviditet.
Kamomille Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2010 fantomspark er valig ja, men ikke 2,5 år etter fødsel vel?? Kjenner jeg får litt hetta nå........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå