Gå til innhold

Det sparke i magen......!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes..... Hva er dette??

Kjenner spark i magen akkurat som da jeg gikk gravid. Kjenner det flere ganger om dagen!!

 

Har tatt gravidtest og den var heldigvis negativ. Hadde mensen for3 uker siden også. Har ikke noe ønske om graviditet nå, så dette er ikke en "håper-jeg-er-gravid"-følelse

 

Noen som har en god forklaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tarmene som beveger på seg :-) Ikke uvanlig etter å ha født. Kjente det selv etter fødsel nr 1.

Skrevet

hih... Det er 2,5 år siden siste fødsel da. Litt rart at det plutselig skal komme nå??

Skrevet

Veeel, jeg kjenner ei som testet negativt på tre (!) graviditetstester, og skyldte vektøkningen på sjokolade, helt til sjokoladen begynte å sparke... Da dro hun til legen og var godt på vei med nr 2.

Skrevet

Åh, sånn sjokolade vil jeg ha..

Skrevet

Hehe, Helene! ;)

Skrevet

kjenner også at det "sparker" på en måte noen ganger, men det kan umulig være en baby vartfall;) 7 mnd siden jeg fødte og har spiral!

Skrevet

Det er sikkert fantomspark, som visstnok ikke er uvanlig etter graviditet.

Skrevet

fantomspark er valig ja, men ikke 2,5 år etter fødsel vel??

 

Kjenner jeg får litt hetta nå........

Skrevet

Mer vanlig enn uvanlig tror jeg ;-) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...