Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Dere som har hatt svangerskapsforgiftning...ser jo at dere hadde veldig forskjellig blodtrykk, men da for høyt. Når dere fikk beskjed om at dere hadde høyt blodtrykk, tok legen deres hensyn til hva blodtrykket deres pleide å være?? Jeg ble innlagt fordi legen min syntes blodtrykket mitt ble for høyt til meg å være. For jeg har til vanlig et veldig veldig lavt blodtrykk. Når mitt blodtrykk da steg ganske mye ble han bekymret. Men mitt høye blodtrykk var jo veldig mye lavere enn deres høye blodtrykk. Når jeg ble innlagt fikk jeg kjeft av legen fordi jeg ikke hadde høyt blodtrykk, prøvde å si at til meg å være er det høyt. Men det ville ikke legen høre på. Alt gikk bra....Men jeg blir jo veldig skeptisk og bekymret. Tenker at det å være gravid er jo risikosport....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå