Jordbærpiken Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Må bare spørre, siden jeg er helt overbegeistret når det gjelder å handle på nett. Handler selvfølgelig kun der jeg vet det er trygt å betale med visa, og ja, vet hvor farlig det er når man først har begynt. Glad vi har luksusfellen og tv3 - neida. hehe. Handler på ginatricot.com, asos.com, nelly.com og nameit.com når jeg får lyst å shoppe en søndags ettermiddag. Men begynner å bli litt lei, så har noen en eller flere _andre_ billige og gode nettbutikker å dele med meg?
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg syns hm.com har tatt seg veldig opp, så jeg handler mye der selv om det kanskje ikke er så spennende. Har også handlet litt på gojane.com i tillegg til de du nevner, ellos.no og laredoute.no.
Ranveig R Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Hos www.dealextreme.com er det utruleg mykje moro, om ein likar duppedittar og tingtang. Og så er det fri frakt uansett kor det skal leverast til (meiner businessen er i Hong Kong eller noko). Trudde ikkje på dette med fri frakt før eg prøvde. No er eg overbevist ) Berre husk på å dele opp det du kjøper så det blir mindre enn 200kr i kvar pakke, kostar jo uansett ikkje meir å bestille i to omgongar. www.bravissimo.co.uk - kjempeutvalg i kjempeundertøy til kjempepupper.
Musemor med tre søte små Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Handler ikke så mye på nett, men noe. Klær til guttungen på ellos.no. Bøker, musikk og filmer på play.com Graviditetstester og EL-tester på billigetester.no
Jordbærpiken Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2010 gåbil, jeg har aldri skjønnt ebay egentlig? hehe
flypapir Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Oj, da må du finne ut av det! Jeg synes selv det er best å bruke engelske ebay; http://www.ebay.co.uk/ Så er det bare å finne noe man ønsker og enten kjøpe eller by på varen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå