Gå til innhold

HVOR handler dere på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre, siden jeg er helt overbegeistret når det gjelder å handle på nett. Handler selvfølgelig kun der jeg vet det er trygt å betale med visa, og ja, vet hvor farlig det er når man først har begynt.

Glad vi har luksusfellen og tv3 - neida. hehe.

Handler på ginatricot.com, asos.com, nelly.com og nameit.com når jeg får lyst å shoppe en søndags ettermiddag. Men begynner å bli litt lei, så har noen en eller flere _andre_ billige og gode nettbutikker å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hm.com har tatt seg veldig opp, så jeg handler mye der selv om det kanskje ikke er så spennende.

Har også handlet litt på gojane.com i tillegg til de du nevner, ellos.no og laredoute.no.

Skrevet

Hos www.dealextreme.com er det utruleg mykje moro, om ein likar duppedittar og tingtang. Og så er det fri frakt uansett kor det skal leverast til (meiner businessen er i Hong Kong eller noko). Trudde ikkje på dette med fri frakt før eg prøvde. No er eg overbevist :o) Berre husk på å dele opp det du kjøper så det blir mindre enn 200kr i kvar pakke, kostar jo uansett ikkje meir å bestille i to omgongar.

www.bravissimo.co.uk - kjempeutvalg i kjempeundertøy til kjempepupper.

Skrevet

Handler ikke så mye på nett, men noe.

Klær til guttungen på ellos.no.

Bøker, musikk og filmer på play.com

Graviditetstester og EL-tester på billigetester.no

Skrevet

gåbil, jeg har aldri skjønnt ebay egentlig? hehe

Skrevet

Oj, da må du finne ut av det! Jeg synes selv det er best å bruke engelske ebay;

http://www.ebay.co.uk/

Så er det bare å finne noe man ønsker og enten kjøpe eller by på varen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...