Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 De er 30 minus, høgskoleutdannede, røykende, liberale og sosiale. Iallfall de jeg kjenner...
Jordbærpiken Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Ser for meg at moren er dansk med langt mørkt dreads hår, går med linbukser og er 110% miljøvennlig og åpen for alle religioner, og jobber hardt for dyrenes rettigheter og i den duren. Faren ligner litt på Josef (Stepappa'n til Jesus)..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Lesbiske performancekunstnere fra henholdsvis Alta og Førde, emigrert til det mer liberale Oslo øst. Mor 1 ble befruktet ved klinikk i Danmark med sæd fra deres venn, den homofile gullsmeden Yosef fra Damaskus.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Pappaen var i alle fall fotballspiller og heter Ole det er ikke lov til å navngi personer på dib! Spilte på Manchester og er fra Kristiansund:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Hehe her var det mye rart, pappaen er ingeniør og er 30 år. Mammaen er 26 og sykepleier. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Mora er veganer og far elsker elgjakta. De har høylydte krangler om dette før de har rå elskov mens de hører på Pink Floyd.
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 Her er far planlegger og mor sykepleier, ikke vegetarianere, ikke new age religion eller lesbiske.. Ganske vanlige folk egentlig...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #11 Skrevet 20. mars 2010 Planlegger? Er det en tittel? Det vil jeg også bli:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #12 Skrevet 20. mars 2010 NEEEIII! Gi faen i dette da, det hadde jo ENDELIG roet seg med denne idiotiske praten her inne..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #13 Skrevet 20. mars 2010 De er litt sære, litt nerdete, men veldig hyggelige. De jeg kjenner ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #14 Skrevet 20. mars 2010 De sitter vel i arken sammen med dyrene.
Hellobaby Skrevet 20. mars 2010 #15 Skrevet 20. mars 2010 LOL - mye bra humor her hverfall! :-) Noah er et nydelig navn. Jeg kjenner noen som har et barn som heter Noah, og de er litt sånn free-spirited, men godt innenform samfunnets fornuftige grenser da. hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #16 Skrevet 20. mars 2010 Jeg kjenner to gutter som heter Noah og ei jente som heter Noa. Foreldrene til Noahene er vanlige folk med god utdannelse og beina på jorda. Foreldrene til Noa er veldig arrogante, sure og litt nedlatende. Har veldig høy utdannelse og tjener godt. Skal sies at jeg ikke kjenner foreldrene til Noa sååå godt, av naturlige årsaker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå