Gå til innhold

Barnekake

lykkelig mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa fyller 2 år på fredag om ei uke, og jeg tenkte at jeg skulle prøve å være litt kreativ å få til ei barnekake, eller kanskje ett geletog!

Ser vanvittig mange flotte kaker, men de alle ser så veldig avanserte ut, og vanskelige å få til. Noen som har noe tips til noe som ikke er så vanvittig vanskelig? Gjerne med bilde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://plaza.bakekake.no/

gå inn på denne linken også på galleri, der finner du de utroligste kaker, og det er faktisk ikke vanskelig!!!!!

Ligger endel oppskrifter og trinn for trinn greier der også!!!

Skrevet

Monajenten: Fikk ikke åpnet linken... :/

Skolegutt: Oi, der var det jammen masse flotte kaker! Ser litt for vanskelige å avanserte ut for min del, men.. Var veldig stilig med trinn-for-trinn greia, men var ingen barnekaker der :-(

LadyLuck & "GuttaBoys": Takk for bildet av gele-toget, det var skikkelig supert! :-) Tror jeg må lage ett sånt ett ;-)

Skrevet

Det er sikkert et mellomrom mellom / og 6-tallet:-S

Skrevet

super tøff lego kake.. skulle jeg vist før eldste fylte tre i januar (lego gal..)

Skrevet

Takk:-) Den ble ikke så veldig jevn og fin da, men det tok sin tid så jeg var rimelig lei av å smøre på krem, hehe;-) Er nok absolutt muligheter for at den kunne blitt litt finere ja:-)

Gutten min fikk den til 2-årsdagen og han er også legogal. Var helt i hundre:-D

Skrevet

Hehe, se der ja! Stilig! :-))

Skrevet

hos faren er de to.. så han som fyller to i morgen fikk lego tog til bursdagen (eller fikk vel egentlig brorens duplo tog, og broren nytt lego tog.bf og eldste kan sitte hele dagen lang med lego..)

Skrevet

Det er utrolig greit med lego:-) Vi har bare duplo her da, selv om eldste er 6 år, men hun syns det er gøy enda. De kan sitte lenge og bare bygge og kose seg, og i skrivende stund står det et duplotårn som når til taket inne på rommet deres;-)

Skrevet

jo, på galler, også på bursdag gutt eller bursdag jente.... såååå msse kult

Skrevet

Hadde ambisjoner om et sjokoladekake tog da snuppa ble 5 i høst. Det gikk til helvete. Så løsningen ble en sjokoladepudding og en gele som to togvogner, proppa med godis og gullmynter som hjul. Da jeg så barnas øyne tenkte jeg at jeg aldri kommer til streve i flere timer med kule kaker noe mer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...