ippemo får augustbaby Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Nei, ikke før 31. mars! :o/ Sånn går det når man ikke er på første svangerskapskontroll før i uke 14... grrr. Men dagene kryper jo mot den 31., så vi venter i spenning! Skal vi treffes på msn i kveld, kanskje? Så vi ikke spammer dib, hihi
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 Så spennende:-D Det kan vi godt gjøre:-) Fem min? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå