Gå til innhold

Hemoroider... :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen her inne hjelpe meg?

Fikk en jente for litt over en uke siden og sliter enormt med vondt bak :(

Har kjøpt alcos anal idag..hvor lang tid tar det før denne virker?

Har både inni og utenpå og sliter!!

Knasker faktisk paracet og det er ulikt meg!!!

AUAUAUAUUU, si at det blir fort bra?? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd den, men hadde god effekt av Sheriproct som også fåes kjøpt reseptfritt på apotek. Hjalp etter noen dager.

Men ville tatt kontakt med lege hvis det ikke bedrer seg betraktelig i løpet av helga.

God bedring og lykke til :)

Skrevet

sliter forferdelig selv. Den salven du har er ingen hjelp i. Kjøp samme som henne som svarte deg først og få legen eller legevakt til å skrive ut stikkpiller. God bedring. er 23 uker på vei og slitt i en mnd nå fra og til.

Skrevet

Det eneste som hjalp meg var Sheriproct stikkpiller, de er på resept, salve resept fritt. Brukte begge deler, både salve og stikkpiller.

Skrevet

jeg vil bare signere de andre her! Alcos anal er virkningsløs... KJøp Sheriproct!!!

Skrevet

Hmmm, funker den ikke???

Så tragisk! :/

Mener jeg fikk denne på sykehuset sist jeg fødte og i sammenheng med massering (så det holdt) så forsvant alt rimelig kjapt...

Kanskje jeg tar feil da?

Svarte altså!

Men...nå har det endret seg litt her, virker som alt ligger mest utenpå nå? Stort og vondt, men idag har det gått over til å være to megakuler istedet for de 4-5 små? Er det positivt eller negativt tro?

Åsså etter dusjen idag med etterfølgende "behandling" stikker og klør det kanskje mer enn det verker- som det har gjort tidligere??

Er DET et godt tegn tro?

Herregud, jeg som trodde denne fødselen var så "smertefri"..så kommer dette- mange dager etter...

Kvier meg for å dra til legen med dette altså, kan jeg ringe føden tro?

Skrevet

Jaja, ble med nick nå da men skitt au ;)

Skrevet

Hei! Ja det er et godt tegn. Har det helt likt som deg nå (og 23 uker på vei) det betyr at d er på vei tilbake. Jeg har i tillegg fått soppinfeksjon. Hemoroidene mine var fine for noen dager siden,men den harde magen gjør at tarmen hele tiden sprekker og så er d på an igjen. Men var jeg deg hadde jeg kjøpr scheriprokt. tusen gng bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...