Gå til innhold

26+4 og 10 kg opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger dere andre i forhold til vekta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25+4 og 5kg opp. Men jeg gikk ned 5 kilo først da, så egentlig har jeg også lagt på meg 10 kilo. Og nå går det raskt oppover! Greier ikke begrense matinntaket, er så sulten hele tiden! Spiste 5 brødskiver da jeg kom fra jobb i dag, og følte meg fortsatt ikke mett:)

Skrevet

er 25 uker i morgen og veier bare 0,5 kg mer enn før graviditeten. men hadde gått ned 2 kg tidlig, så har lagt på meg 2,5 tilsammen da. Men de kommer vel rennende på nå fremover.

Skrevet

26 uker og 13 kg opp her. Hehe :) spiser egentlig det jeg har lyst på og til jeg er mett.. Men i det siste så har jeg vært konstant hol og føler meg hele tiden såååå forferdelig sulten at kroppen min skriker og "brenner" etter mat.. Plagsomme greier.

Skrevet

blir "sexy lubben" med god samvittighet nå og så får jeg heller jobbe litt mer for å få det av når jeg har født. :)

Skrevet

22+ her og gått opp over 7 kg!!

Skrevet

25 uker og 5 kg opp.

Skrevet

23+2 og -2 kg, gikk ned 5 kilo,men ikke pga ekstrem kvalme som i de to foregående svangerskapende, bare hatt ekstremt liten matlyst og hatt mye å henge fingrene i ifht flytting og styr. men matlysten har begynt å snike seg frem så kiloene ruller vel på snart ;) har litt ekstra så er ikek bekymret for at jeg fortsatt er i minus, lillegutt lå over snitt i str også selv om magen er under snitt, snodige greier hehe

Skrevet

Akkurat 24 fullgåtte uker i dag og har lagt på meg 4kg.

Skrevet

24+4 og så lang opp 5,5 kg. Fortsatt kvalm og uvel og mat hjelper så blir en del mat... Kjempe apetitt så forventer at kiloene vil øke betraktelig fremover :-)

Skrevet

23+4 og 10 kilo opp. Er uvant, men godt å ikke følge med på vekta som en hauk :)

Med amming og trening, går vel overskudd kiloene vekk på no time ;)

Skrevet

22 uker i dag og opp 6 kilo. Gikk ned 1 først pga kvalme,men totalen er da 6 kilo! Det er 3 kilo mindre enn med forrige på samme tid, og det er jeg glad for (gikk opp 19 med han)

Skrevet

24 uker og 5 kg.

Har begynt å snike seg på nå, så mistenker at det herfra kommer til balle på seg som sist....

Trener en god del og spiser sunt som før, så det kan ikke være matinntaket. Har ikke dilla på noe heller. Men noe skal man jo legge på seg :-)

Jeg håper det begrenser seg litt da, for jeg la på meg mye sist og gikk ikke ned ett gram pga amming - og vet mange andre heller ikke gjør det. Så jeg tør ikke gå i den fella å ta det som en selvfølge, hehe

Men fordi jeg er en "treningsperson" regner jeg med at jeg fort kommer inn i de rutinene etter de første seks ukene :-)

Skrevet

26+1 og ca 10 kg, sånn ca etter gjennomsnittet....:)

Får ta det igjen når man er ferdig med fødsel og klar for å komme seg ut:) Prøver å ikke tenke så mye på det, men gjør det jo litt likevel...

Skrevet

27+5 og opp 9 kg

Skrevet

ER i uke 28 og har gått opp 6 kilo.Har nesten ikke mage i det hele tatt.Har vært heldig denne gangen og har ikke lagt på meg så mye.Heldig:)

Skrevet

27 uker og har gått opp 14 kg... Forrige svangerskap gikk jeg opp 25 kg, så blir vel noe av det samme nå. Det var stort sett borte igjen etter et års tid, og mye av det bare etter fødsel pga myyye vann i kroppen.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

24+3 og -2 kilo.

Gikk ned 5 kilo først så vekta er på vei oppover nå da :P

Skrevet

22 uker og 5-6 kg opp. Ca 2 kg vann som kom forrige helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...