Gå til innhold

Undersøkelse: nusser du ungene dine på munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør ikke det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, beste nussen som finnes, det!

Skrevet

ja, det hender... men som regel nusser vi hverandre på kinnet:)

Skrevet

ja, syns noen virkelig det er galt også? det er jo så nydelig :)

Skrevet

jepp :) Hver dag, flere ganger om dagen ;) Alex elsker å bli nusset, så han spør om han kan få nuss titt og ofte:)

Skrevet

Hele dagen lang :)

Skrevet

Ja!

Eldstemannen på snart tre og jeg musser sikkert 30 ganger om dagen. Ingenting er bedre enn at en så liten skjønn kar kommer og vil gi et muss til de han er glad i :)

Minsten musser jeg også mye på munnen, men på grunn av sikkel og gulpfare er det litt mer begrenset enn med den eldtse :)

Skrevet

Jeg gjør det heller ikke, men er like glad i jenta mi fordi.

Skrevet

Absolutt ikke, vi koser derimot masse. Mannen min derimot får kyss på munnen hver dag. Leppene mine er forbeholdt ham.

Skrevet

Guttungen har fått med seg at å nusse er noe de som er velig glad i hverandre gjør. Så å nekte han dette vil være helt feil.

Lillesøsteren nusser fordi storebror gjør det.

Begge deler er bare koseligt.

Skrevet

Helt sykt at nonen faktisk setter mannen høyere enn ungene. huff

Skrevet

Nei, det syns jeg alltid har vært litt merkelig...syns slikt er forbeholdt kjærester/ektepar osv.

Nusser masse på ungen min!!

Skrevet

Hehe, ja jeg reagerte på det og.

"leppene mine er kun forbeholdt min mann".

Synes det er rart. Men folk er nå litt rare og.

Skrevet

beste nussenen som finnes:)Jenta mi er 4 mnd å jeg nusser henne støtt å stadig på munnen og kinne og nesa:)

Syntes det er rart at noen ikke gjør det og som en sier at leppene er forbeholdt mannen...Merklig at det liksom skal være sekuelt med små nusser ..

Skrevet

Kommer hvertfall til å nusse masse på lillejenta i magen når hun kommer ut :)) I mellomtiden nusser jeg masse på hunden min! Midt på munnern! Og jeg liker det!

Skrevet

Ja, nusser gutten min på munnen! :)

Æsj, en hund da, sorry, men det syns jeg bare er så kvalmt! :S

Skrevet

Ja da har u gått glipp av mye :) Er faktisk også sånn at hundemunner er rensligere enn menneskemunner, for de renser seg selv ... såeh...

Skrevet

hele tiden, alltid. storebror på 4 nusser fremdeles mammaen sin:) lillebror sine nusser er full av slev og mat, men er fantastiske likevel!

Skrevet

men tenk på at hunden vasker ræva si ren for drit da!!!!!, æææææsj og dobbelt æsj, den er faktisk ikke så ren som de sier, for de har testet det!, men passe ren ja, men de anbefalte ikke å la unger etc la hunden slikke dem på munnen nei... juck.............................................

Skrevet

Slikker seg i rompa, og renser seg selv??? Javel:D Uansett så har de dårlig ånde, da får de ikke noe kyss fra meg! ;)

Skrevet

Si hva dere vil dere :) Jeg sussesmaker hunden min, og som sagt, jeg liker´e! :D

Skrevet

Kan godt hende at munnen til hunder er "selvrensende" men tenk på alt en hund sikkler og slikker på i løpet av en hel dag, hunde dritt, dass skåla, slikker seg mellom bena yak...

Skrevet

Åja! Finnes ikke noen bedre å susse på. :) Susser jenta mi omtrent overalt jeg- på tærne, nesa, øra, hodet, henda, ja til og med på nyvaska stump iblant. Hun er jo sååååå herlig, så det er helt umulig å motstå! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...