Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Disse menneskene,som driter seg loddrett ut på tv. Da mener jeg programmer som norske talenter,x faktor og idol... Det må vel være noen i livet deres som kan fortelle dem at di er drittdårlige med det di holder på med?
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Hehe satt akkurat og tenkte på det samme.. Det verste er jo de som melder seg på det ene programmet etter det andre, og aldri kommer videre.. ta hintet liksom!
Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2010 JA! Jeg får vondt i magen,for jeg blir så flau på deres vegne jeg....
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes det er litt morsomt med alle som er så ufattelig dårlige. Det slipper løs latteren i mitt "onde jeg" og jeg klarer ikke annet enn å le, snu meg bort i skam og le litt igjen. Er det ikke derfor man ser på talentshow på tv?
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Hvorfor spør du meg? Jeg har ikke sett på:-)
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Har ikke du vært med på alle disse programmene, uten å komme videre da?
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Nei, jeg har ikke vært med på alle de programmene:-)
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Oki, da beklager jeg... Hvilke program er det du har prøvd deg på da?
Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. mars 2010 Monajenten er jo veldig flink med synginga! Det er bare dem som faktisk ikke har det talentet dem prøver å vise frem jeg blir flau over....ikke de andre
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Det som er rart, er jo at alle disse folka har jo kommet videre fra precastrunden. Jeg så det forrige fredag, og ble helt sjokkert over enkelte. Men det er vel det som er greien, de skal underholde. Så de sender videre de som er jævlig god og jævlig dårlig. Kjipt for de dårlige som sikkert får en selvtillitsboost av det, og faktisk tror de har peiling.
ippemo får augustbaby Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Måtte du skifte nick for å slenge med leppa til Monajenten? Du har jo andre innlegg på siden under ditt "gamle" nick, Lengteretternybaby m/ spire.
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #15 Skrevet 19. mars 2010 Hehe, nei... Skifta nick i sted. Syns nemlig ikke det passa så godt med Lengteretternybaby nå som jeg er gravid! Og dessuten, hva mente du med slengte med leppa? Spurte da bare et spørsmål, og det var ikke meningen å være frekk hvis det er du insinuerer..
ippemo får augustbaby Skrevet 19. mars 2010 #16 Skrevet 19. mars 2010 "Hva syns du om dette Monajenten? Har ikke du vært med på alle disse programmene, uten å komme videre da?" Så i ditt vokabular så er dette ansett som en høflig og dannet talemåte?
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #17 Skrevet 19. mars 2010 Det hører jo med til historien at mellom disse to setningen så spurte hun hvorfor jeg lurte på det.. Og så vil jeg gjerne vite akkurat hva det er med de to setningene som er uhøflig? Vil ikke akkurat kalle deg spesielt dannet forresten... Og hvorfor bryr du deg egentlig, når ikke Monajenten reagerte på spørsmålet mitt?? Jeg skrev til og med beklager for at jeg hadde tatt feil.
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #18 Skrevet 19. mars 2010 Jeg reagerte på måten du formulerte deg på, men jeg gidder ikke henge meg opp i det. Det er ikke så veldig høflig å skrive den siste setningen nei, ser du virkelig ikke det selv? Og grunnen til at du spurte akkurat meg, poengterte du jo med at jeg hadde jo vært med på alt og aldri kommet videre.
ippemo får augustbaby Skrevet 19. mars 2010 #19 Skrevet 19. mars 2010 Jeg bryr meg fordi hun er en venninne av meg og jeg blir sur når noen snakker sånn til vennene mine. Og hvis du ikke selv ser hva som er galt med måten du spør på, så gidder ikke jeg å forklare. Da er det rett og slett ikke vits i det. Ha en fortsatt fin kveld :-) (Jeg? Ikke dannet? Alvorlig talt. Ønsker deg attpåtil en fin kveld.)
Tøysetipp Skrevet 19. mars 2010 #20 Skrevet 19. mars 2010 Drit en lang vals i teite kommentarer Monajenten !!! Du kan synge. Verre med alle oss andre kråkehalser.
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #22 Skrevet 19. mars 2010 Haha, dette blir for dumt.. beklager at jeg tråkket dere på tærne begge to. Eller tråkker jeg dere på tærne når jeg beklager? Da beklager jeg isåfall at jeg beklager også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå