Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hva er de verste forkortelsene/gangster/fjortisuttrykkene dere vet om? Jeg HATER ordene seff og serr (spesielt serr, grøss!!)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Kozzz og Klemzz.. Dette er vel et fenomen fjortissene ikke bruker, men derimot menn på 40+ på nettby. Urk.. Hehe..
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 lizzom, da dette "ordet" ikke har noen betydning, men bare er fyll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå