Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 har hatt ett innlegg tidligere ang datteren min. hun blir så dårlig av vann. hun er nå 7 mnd, og regerte skikkelig denne gangen... 1.gang hun fikk vann, kastet hun opp litt av vannet 2.gang kastet hun opp litt mer, ikke mye mer. men litt 3. gangen kastet hun opp flere ganger og var våken hele nattenm. men da var hun forkjølet i tillegg, så kan ha vært våken pga det også... 4. gangen, idag, ble hun skikkelig dårlig. først fikk hun LITT vann (en bitteliten slurk fra glasset mitt!!!) og fikk i seg litt da vi pusset tenner. da jeg la henne, kom ALT opp igjen. middag, melk og grøt. hele sengen var fylt med oppkast. pute, dyna, "posen" hun sover i, ja alt... hva skal jeg gjøre med dette da????? tror dere det er vannet???hun får kokt vann og spring vann. og har aldri fått i seg mer enn max 5ml...
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Merkelig ... har det skjedd hver gang du har gitt vann over lengre tid? Ellers kan det jo være at hun er dårlig.
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 ja, hver gang..... blitt verre og vere for hver gang.... HI
Figa Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Kanskje hun er allergisk mot vann? Selv om det hørtes veldig rart ut.. Har du snakket med legen om det? Kan det være at hun har spist eller drukket noe annet tidligere på dagen som har gjort at hun har reagert?
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 hun har bare fått det vanlige... har jo vært hver gang hun drikker vann... skal på hs i april, men tenkte jeg skulle ringe til mandagen, i tilfelle de vil ta noen tester... HI
Figa Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Det er sikkert lurt. Det kan jo hende at det er hvetemel, melk, eller noe av det andre vanlige hun er allergisk mot. Håper dere finner ut av det.
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2010 jo, ksn jo hende, men da skulle hun reagert oftere. hun får jo melk, grøt og middag hver dag. men vann har hun fått fire ganger på to mnd. og hver gang har hun blitt dårlig... HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Hvilken temperatur er det på vannet? Hvis det er for kaldt kan hun reagere da kaldt i magen er unaturlig for kroppen
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Har du prøvd annet vann enn springvann? Evt andre sitt vann? Min eldste ble dårlig av drikkevannet hos bestefar ( komunalt tilknyttet), men tålte brønnvann helt fint. Han trengte ikke å drikke mye før han ble syk. Diare, oppkast, kvalme... Han reagerte også på vannet i maten, selv om det var kokt.. Det gikk heldigvis over av seg selv.
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2010 nei, har bare prøvd vannet her hjemme.... men trodde det var det samme hvilket vann det er når det blir kokt..... hun har ikke diare, bare oppkast... reagerer ikke på vann i maten. får bade grøt og melk med vann fra samme kran. har til o med hendt at vi tar springvann og lager mat meg (ikke ofte da;)) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå