Gå til innhold

Klarer dere å spise en hel grandiosa alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det.. ER gravid nå da, men greide det før jeg ble gravid også.

Før jeg ble gravid veide jeg 54 kg. Er 158 høy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg ble gravid veide jeg 47 kilo og er 161 høy. Og spiste en hel granis lett!!

Selv om jeg var veldig tynn,så var jeg matvrak ;)

Skrevet

Ja, klarer det.. men da sprenger det i magen..

Å jeg er feit.

Skrevet

Ja, har akkurat pakka det siste stykket i munnen ;)

Er ikke gravid, men har spist en hel alene siden jeg var 17 år :P

Er 176 høy, og veier 63 kg.

Skrevet

Blir veldig lett av en liten porsjons grandis :)

Skrevet

Kan klare en hel, men blir mett etter en halv. Jeg er 175 cm og 67 kg. Nå er jeg gravid og veier mer da...:)

Skrevet

før var jeg 55kg og kunne, men ville aldri ha spist en hel grandis alene. nå, etter fødselen, er jeg 67kg og kan absolutt finne på å gjøre det, men jeg ammer. er 166 høy

Skrevet

Jeg klarer en hel peppespizza alene men grandisen synes jeg er så kjedelig at jeg sjeldent klarer mer enn et stykke.

Skrevet

Uten problem;) Har nettopp trøkt i meg en Peppes pizza...ler;-)

Skrevet

kan klare d, har gjort d før..men prøver å ikke gjøre d:)

Skrevet

Nei, langt ifra.

Og så smaker det dritt.

Skrevet

Klarer å spise en hel Grandiosa alene, men ikke uten å bli en smule kvalm. Så jeg forsøker å begrense meg;)

Skrevet

Ja det skulle jeg vel klart, men hadde nok blitt ganske mett. Er et matvrak rett og slett og kan trykke i meg mye mat, om det er godt nok. Er 160 cm og veier 65 kg. Har vært både tynnere og tykkere men evnen til å spise rikelig har alltid vært der ;)

Skrevet

Sånn mengdemessig skulle jeg nok klart det, men med tanke på den gufne smaken måtte jeg meldt pass.

Skrevet

Lett, og alt blir bedre med rømme.

*sylfide meg...eh*

Skrevet

Nei, jeg kan klare 5/8 om jeg er skikkelig, skikkelig sulten, men vanligvis er jeg mett etter 3/8. Og jeg er 166 og veier 95 kg.

Skrevet

Før ja, veide mye..... Nå klarer jeg maks halve, gått ned 15 kg :-)

Skrevet

Med rømme, ja!

Gjett om, det har jeg alltid. :D

Men dere som greier en hel pizza fra peppes imponerer. Husker jeg hadde spisekonkurranse med en kompis for maange mange år siden, da greide jeg 8 stykker. -jeg vant. Hehe

Skrevet

nei, klarer knapt en kvart:p Ene og alene fordi jeg skal ned i vekt, og har spist små små porsjoner ofte i noen mndr, så magen min er rett og slett blitt for liten:p Kunne sikkert ha klart det før, men jeg har aldri vært særlig strspist, bare jævlig glad i gdter:p

Skrevet

Ja! Jeg har gjort det i dag faktisk:P. Men da ble jeg stapp mett altså! Kvalmendes mett. Er gravid da. Klarer det ikke ellers..

Skrevet

lett. synes den er kjempe god jeg,men i grunn sjelden jeg spiser den allikevel

Skrevet

Jeg hadde nok klart det om jeg hadde måttet. Men jeg spiser alltid 3/4. Jeg er vel litt feit;) 92 kg og 167 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...