Gå til innhold

Lov å le når kaninen er dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hu hoppa nettopp på støvsugeren og klarte å trykke den på,feit som hun er...og jeg holdt på å daue av latter :P

Hu ble helt vill! Spant avgårde,ramla i alle lekene til Adrian som jeg snart (jaja,snaaaart) skal plukke opp,men klarta oppå den igjen en gang til! Nå har jeg tatt ut stikk kontakten da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt å spise kaninen til middag en dag?

Skrevet

NEI! ;)

Har du?

Hun er en del av familien....skal jeg spise en i familien,så blir det ikke hun...

Gjest sug lut
Skrevet

Kaninen er ikke dum - hun er kanin. Du vet hva kaniner driver med? Når frustrerte kvinnemennesker sitter på tørketrommelen i mangel av mann må jo stakkars kaninen kunne sitte på støvsugeren.

Skrevet

Ja sant nok,hun er bare en kanin,ikke dum ;) Men litt dum,når hun blir redd og så går oppå igjen ;)

Var hysterisk morsomt!

Damer på tørketrommelen ja...aldri skjønt det der jeg....

Skrevet

Jeg tror det er katter man ikke skal le av, for de blir visst fornærma? Da kan jeg med en gang erklære at jeg ikke er kattemenneske. Snurtinger er noe av det verste jeg vet.

Skrevet

Daah! Kaninen er ikke dum, hun prøver bare å redde fremtidige generasjoner hybelkaniner fra den onde støvsugersjebnen.

Neste gang klarer hun å sabotere den, nå som hun vet hvordan det virker, du har vel sett filmen: REVENGE OF THE BAD BAD BUNNY III, som ender med at paret som eier kaninen må sitte i upraktiske klær i små bur og ete pellets til støvsugeren kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...