ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg prøvde Zumba her om dagen, jeg er en person som tar meg selv svææært lite høytidelig. Men seriøst, jeg ble flau over meg selv! hehe... Så, funker dette? For om man ikke blir strammere, så nekter jeg å drite meg ut mer for meg selv
Linda-Kristin=) Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 har ikke prøvd zumba men fikk en annen treningsvideo i frokostblandinga for en stund siden. sånn kickboksingdansegreie og ble så sinnsykt varm, svett og anpusten etterpå altså! så tror det må funke på ett eller annet vis ihvertfall, man rører jo mye på seg! rød som en tomat i trynet, glad for at jeg var alene da jeg prøvde det altså for HERREGUD så flau jeg ble av meg selv!;P
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg gjør det, og det funker helt klart! Blir kjempesvett, sliten og andpusten, og syns det er veldig gøy! Man føler seg dum i begynnelsen ja, men det blir bedre og bedre:-) Jeg har kondis fra helv*** men jeg merker at den har kommet seg liiiiitt:-)
Linda-Kristin=) Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 men det jeg syntes var så vanskelig å få til var å koordinere bevegelsene:/ kommer det seg etterhvert eller?
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Ja helt klart! Jeg slet noe helt enormt i begynnelsen også, men det gikk seg til. På Zumba følger det med et eget program hvor de presenterer alle trinnene steg for steg slik at man virkelig skal forstå dem. Det var helt genialt, for da gikk jeg igjennom den først, og så var det relativt enkelt å komme inn i treningsøktene, selv om jeg ser ut som en stiv pinne i forhold til dem da;)
Makka Pakka Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg trener Zumba ca en gang i uken og synes det er gøy og bra. TIl å begynne med er det litt vanskelig men etter hvert som man begynner å få teket blir det mer og mer effektivt. Min erfaring hvertfall. Liker spesielt mage-dvd'en, synes den tar godt og kjenner at jeg har trent. Bryr meg ikke i det hele tatt om jeg ser teit ut. Om den fuker? Det er nok etter hva man gjør det til selv. Lett å jukse men gøy er det uansett. Synes jeg hvertfall )
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2010 Ser ut til at jeg skal føle meg mindre teit etterhvert, så da får jeg vel gi den en sjangse til ) hehe... Jeg er mere spinning dama jeg, enkelste er ofte det beste Men er kanskje ikke så dumt å få litt sving på disse hoftene mine XD
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er ikke glad i spinning i det hele tatt, så dette er perfekt for meg:-) Som hun over sier, så kan man jo lett jukse ved å gjøre bevegelsene mindre og roligere osv, men jeg blir skikkelig motivert bare av å høre på musikken, så jeg tar godt i der det kan tas godt i. Kjenner det rimelig bra da, ja:-) Trener ca. to ganger i uken fordi jeg ikke har trent på lenge før jeg kom i gang. Skal opp i tre ganger etterhvert.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2010 Når jeg først skal drite meg ut foran meg selv, så skal det hvertfall ikke jukses! hehe.... Jeg kjente det jo i kroppen mens jeg drev på, men ga opp til slutt når jeg kjente at jeg sto der som en rød tomat og livredd for at mannen skulle luske seg opp trappen for å se
Emma&Adrian Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Ja jeg ble kjempeflau når jeg dansa det hjemme Selv om jeg var alene! Og nå trener jeg zumba på elixia JEg føler meg MODIG! haha Men det er en knallbra trening!
kanutteogkruttet Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 dette vil jeg også prøve... Hvor får man tak i dvdène og det da? Så på god morgen norge, men har ikke zumba på senteret her....
Monajenten Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kjøpte på zumbafitness.no tror jeg det var.
kanutteogkruttet Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 takk Monajenten Da har jeg bestilt og gleder meg til å få sette/riste igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå