Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg skrev et innlegg her i går om svigermor og jeg har nå kuttet henne ut. Hun får ikke lov til å komme til oss mer og jeg vil rett og slett ikke ha noe med henne å gjøre. Men så kommer vi til problemet, vi skal feire bursdagen til jenta vår i påsken, men svigermor og svigerfar kommer ikke overens. Og for å være helt ærlig så vil jeg egentlig ikke ha svigermor der. Men men.. Iallfall, hvordan skal vi løse problemet? Svigermor og svigerfar er uvenner. Og vi orker ikke å feire bursdagen tre ganger (vi må jo feire med familien på min side også) Hva hadde dere gjort?
erteposen + 4 Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Har du ikke kuttet henne ut da? Hun trenger da ikke komme. Jeg hadde i så fall invitert begge familier samtidig, og synes det er litt rart å dele opp familier. Vi inviterer "uvenner" i alle selskap, og ber de bestemme hvem som kommer.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 Greia er at jeg vil jo fortsatt at jenta vår skal få møte farmoren sin. Vi har ikke plass til mer enn 4 pers så det går ikke. Så vi må feire med familien min hos faren min.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Det har vi ikke råd til. men godt forslag da
moe_ Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Med tanke på oppførselen til svigermor, hadde jeg gjort 1) invitert svigers - ikke deres problem at de ikke er venner, vil de komme, får de holde masken mens de er hos dere. Kan damen ikke oppføre seg, ber dere henne om å gå, gjør hun ikke det, følger mannen din og svigerfar henne ut. 2) ikke invitert svigermor - hva har hun hos dere å gjøre og hvorfor _skal_ jenta deres ha et forhold til henne hvis både du og mannen klarer dere fint uten damens innblanding? Jeg mener, hun høres jo ikke ut som om hun har alle skruer på rette plass i toppen - og vil du virkelig gi svigermor sjansen til å snakke negativt om deg foran / til datteren din uten at du får vite hva eksakt som blir sagt??
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2010 men nå vet jeg at mannen kommer til å si fra, men dere har nok rett i at hun har fått mange nok sjanser. Blir nok bursdag uten farmor.
MammantilPatrick Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Både sambo og jeg har begge skilte foreldre som ikke kommer såå godt overens. Lillegutt blir straks 1 år, og da har vi bedd alle i begge familiene samtidig. De får bare oppføre seg, og gjøre det beste for barnebarnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå