Gå til innhold

Hva synes dere om navneskilt på barnevogner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ventet førstemann syntes jeg det var litt stilig, men det dabbet virkelig av når jeg fikk andre og tredje (kjøpte aldri). Nå er det bare stygt hehe.

Skrevet

Ikke direkte stygt....men jeg har ikke behov for at alle skal se hva ungen min heter...så jeg vil kalle det harry

Skrevet

Jeg synes det er harry, og kommer ikke til å ha det på vognen min.

Skrevet

Vi fikk et skilt for 1 år siden,det ligger fortsatt i skuffen. Synes ikke det ser så kult ut

Skrevet

HARRY, HARRY, HARRY

Skrevet

minner meg om gravsteiner....

Skrevet

Jeg synes det er tøft (mulig jeg er HELT 2006 nå) og tekte at eg ville ha sånn da jeg fikk barn når jeg så det første gangen.. Så nå er det kjøpt inn :D

Skrevet

hehe, godt det ikke bare er meg som synes det da! Takk for svar.

Skrevet

Dusteknapper.. tenkte jeg ville ha*

Skrevet

Vi har det på vår vogn. Jeg liker det. Det kan gjøre det lettere å komme i kontakt med andre mennesker.

Skrevet

Har navneskilt på vogna til baby. Fikk det som gave, og har ikke samvittighet til å bare la det ligge og støve ned...

Skrevet

Ikke noe jeg ville hatt selv, men synes ikke dårlig om andre som har det heller.

Skrevet

Det er superharry!! FY f.

Skrevet

Liker:-)

Har nettopp bestilt ett sånt.

Skrevet

Så en dag ei skikkelig staselig Silver Cross vogn, med barnevognskilt. Fullstendig stilkræsj !

Jeg synes det er harry, og har styrt langt unna til mine to. Men sambo kom fornøyd hjem fra handletur med gutta - og hadde kjøpt et til misten. Ikke så stort da, men likevel.

Men vi hengte det bakpå trehjulsykkelen hans, og det ble jo faktisk litt kult. Sambo var ihvertfall fornøyd,.

Skrevet

Synes det er helt greit på trehjulsykkel eller på barneromsdøren. Men på barnevogn synes jeg det er skikkelig harry.

Skrevet

Liker ikke. Synes faktisk det er barnslig.

Skrevet

Harry. Og ikke pent!

Skrevet

Jeg synes det er harry, men samtidig; da jeg så et skilt hvor det stod "Mammas kjærre" synes jeg det ble så harry at det nesten var morsomt! Kommer aldri til å kjøpe selv. Hvis noen vil vite hva babyen heter skal jeg svare jeg :-)

Skrevet

Merkelig at noen vil eksponere navnet til barna på den måten. Hvorfor er det så viktig?

Skrevet

jeg synes det er litt småharry.. jeg husker jeg likte det før jeg fikk barn, men så ble jeg lei av det, og kanskje en smule paranoid som ikke vil at alle skal vite hva barnet vårt heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...