Gå til innhold

Hvordan er mamma'n til Balder? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er staut, har sine egne meninger og går ikke etter alle andre! Ja, sterk og staut:o)

Skrevet

Sporty, naturlig, svakhet for det urnorske, og omgjengelig. Ser for meg at hun har rødt nydelig krøllet hår og lys hud.

Skrevet

Jeg har ikke røde krøller (selv om jeg gjerne skulle hatt det). Er sosial og omgjengelig, og har egne meninger, ja.

Feit er jeg dog ikke, da jeg liker å komme meg ut av sofaen:)

 

Hi med Balder i magen.

Skrevet

hmmm, balder heter hunden min :P

Så jeg vill si at mamman til balder er blond, lang, slank, ser bra ut, har masse venner, og en god jobb ;)

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke, så hvordan i alle dager skal jeg kunne vite hvordan du er? Har du røykt sokkene dine???

Skrevet

Homeopati er ok, vaksiner er nei-nei, syr kostymer til ungene når det er karneval, lager mye økologisk mat fra bunnen av osv.

Skrevet

En hund. Altså ei tispe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...