Dronningen! Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Hun er staut, har sine egne meninger og går ikke etter alle andre! Ja, sterk og staut:o)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Sporty, naturlig, svakhet for det urnorske, og omgjengelig. Ser for meg at hun har rødt nydelig krøllet hår og lys hud.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har ikke røde krøller (selv om jeg gjerne skulle hatt det). Er sosial og omgjengelig, og har egne meninger, ja. Feit er jeg dog ikke, da jeg liker å komme meg ut av sofaen:) Hi med Balder i magen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 hmmm, balder heter hunden min Så jeg vill si at mamman til balder er blond, lang, slank, ser bra ut, har masse venner, og en god jobb
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kjenner deg ikke, så hvordan i alle dager skal jeg kunne vite hvordan du er? Har du røykt sokkene dine???
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Homeopati er ok, vaksiner er nei-nei, syr kostymer til ungene når det er karneval, lager mye økologisk mat fra bunnen av osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå