Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 1 åringen våres slår, biter og trass(?) striker!! Når vi skal kle på hun skriker hun så jeg blir helt flau!! Hun har hatet å kle på seg siden hun var noen mnd gammel og jeg fatter ikke hvorfor. I det siste har hun begynnt å slå seg selv og andre også... (ikke bare i sammenheng med påkledning) Hva gjør vi galt?! Er det virkelig sånn små barn er??? Vi er ikke voldelige mennesker, og krangler sjeldent/aldri forran hun.... Ser for meg at hun blir barnet alle barnehagetantene kommer til å hate å kle på!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Lar dere henne "hjelpe" til? Kanskje hun kan få velge klær selv? ( selvfølgelig innen rimlighetens grenser... ) Antagligvis så slår hun fordi hun ikke snakker og er frustrert.. Det går over og er foresten helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Høres ganske normalt ut, mini her ppå 20 mnd kaster seg ned og slår hode i gulvet hvergang han ikke får det som han vil. Det har han holdt på med i nart et halvt år.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Er det normalt ?? Føler at alle glor når vi kler på ute.. Det er fryktelig flaut... Ja vi lar hun hjelpe til så godt det går... De gangene hun ikke begynner å skrike med en gang. Velge klærene selv?? øh.. Nei makan, hun har ikke interesse for klær i det hele tatt, om hun skulle velge hadde hun nok kledd på seg lekene sine, hadde det bar gått ann. Men hun får hente klær selv, enten sier jeg kan du hente den og den også kommer hun kanskje tilbake med det hehe... Eller så henter vi det sammen... Hva er dette da? tidlig trassalder?
Dronningen! Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Ja det er helt normalt at barn sjekker ut hvor langt de kan gå før foreldrene sier stopp og hvor de står i forhold til hva de klarer selv. Hun har kanskje ikke så mye språk ennå? Det er nå du må være 10 sek. ute før henne. Ta armen før hun slår/stoppe munnen før den biter og forberede henne på at nå skal vi kle oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå