snille_snille Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Dere som har voksi urban i sportsvogn, har dere klippen hull i posen for å få på plass selene?
MintCondition Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Nei, vi har ikke klippet hull. Har OTH Mountain Buggy, og har sånn bøyle foran ungen, så han åler seg ikke ut. Når han sover er jo posen lukket uansett.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Er ikke aktuelt for oss ennå.. Men ville heller brukt en annen sele, feks gåsele enn å lage hull i posen.. (prøblemet med gåselen er evt at den bare festes i vognen på to punkter og kan bli litt "løs" om du har en sterk og aktiv krabat)
Trollemor75 Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Ja, vi klippet hull, det er jo laget merker for det. Ingen problem med Bugaboo i hvert fall. Og ville ikke klart meg uten selene, gutten er av den aktive typen.
AO3 Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Ja, det har jeg gjort, det gikk helt fint. Jeg tror gutten vår kjapt hadde falt ut av vogna hvis vi ikke hadde hatt seler (aktiv krabat!!) - det har skjedd stygge ulykker fordi folk ikke har festet selen (inkl dødsulykker), så det tar jeg ikke sjansen på!
snille_snille Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2010 For å være på den sikre siden tror jeg vi klipper hull da. Vil ikke ta sjangsen på at han klarer å komme seg ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå