Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere bevegelse/spark???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 23 nå, og kjenner det veldig ofte, det er sååååå deilig:)

Men jeg kan ikke huske at de to andre var SÅ aktive!!! Men er jo snart 4 år siden sist jeg gikk gravid- man glemmer vel litt???

Særlig etter jeg har spist eller drukket kald drikke blir det regne bokse kampen i magen:) Nyter hver eneste bevegelse.Det er såpass at vi kan kjenne det på utsiden nå:) Minsten min komenterte det i går han satt på fanget og ble sparket i ryggen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 25uker i dag og kjent Vesla siden jeg var 17uker på vei <3

spinnvill her.. :) elsker det

Skrevet

Har kjent masse liv og spark fra uke 17, mannen fra uke 20. Han kan sparke mange timer i strekk for så å være rolig en del timer. Han vokner når vekkeklokka ringer om morgnen, da kommer det noen spark for så å bli rolig. Etter noen timer er det full turbo igjen. Kan faktisk huske at de andre 2 og var slik, men ikke så tidlig. Elsker det, men hater når han spenner i ei full blære når det er et stykke til nærmeste do hihi. Og akkurat nå spenner han i blæra igjen, får reise meg for å gå å tisse, igjen hihi. Er forresten fullgåtte 22 etter ul termin, mens termin uke 23

Skrevet

Er i uke 19 nå, og har bare kjent liv et par ganger ....

Skrevet

Jeg er uke 20+1. Har kjent liv siden uke 17-18. Men jeg kjenner det stort sett på kvelden. Veldig rolig om dagen, men stort sett hver kveld kjenner jeg det :) Helt herlig å kjenne :)

Skrevet

23 uker på vei, kjenner liv flere ganger daglig.

Skrevet

Ps, kjente liv fra uke 12, men sparka kom i uke 17. og menstermin er 6 dgr før ul-termin.

Skrevet

Har kjent regelmessig liv siden uke 18. Før det var det mer sporadisk og svakt fra uke 15. Nå er mønstret et par tre-timer med kraftig aktivitet tidlig på dagen, så en pause til etter middag der det er full sentrifuge i noen timer igjen, før han sovner i 22-tiden :D Jeg bare går rundt og smiler...det er så fatastisk skjønt!!

Både kjenner og ser det på utsiden også, selv om magen lar vente på seg. Vondt i blæra, ja. Kan bli helt øm av og til :P

Er førstegangs og i slutten av uke 20 forresten...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg kjenner også veldig mye bevegelser på veslegutten og har gjort det i mange uker alt. Er 24+2 i dag.

Kjente veldig lite sist, men da hadde jeg også morkaken fremme på magen så den dempet veldig mye...

Skrevet

Kjenner også daglige bevegelser, og har gjort det siden ca uke 16 :-). Er i uke 24 nå.

Veldig moro, og akkurat samme mønster som sist gang (som begynner å bli noen år siden).

Er fryktelig mye bevegelser og spark på spesielle faste tidspunkt, pluss jevnlige mindre bevegelser utover dagen. Blir visst en aktiv krabat til :-)

Skrevet

Å gud så deilig:-)

Er i uke 20 og har kjent liv dagelig i ca ei uke. Fortsatt bare kiling og bobling da - men veldig mye, og stort sett hele dagen:-)

Har foreliggende morkake så tar nok noe tid før det blir tydelige spark enda. Men nyter kilingen enn så lenge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...