M@msen Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er i uke 23 nå, og kjenner det veldig ofte, det er sååååå deilig:) Men jeg kan ikke huske at de to andre var SÅ aktive!!! Men er jo snart 4 år siden sist jeg gikk gravid- man glemmer vel litt??? Særlig etter jeg har spist eller drukket kald drikke blir det regne bokse kampen i magen:) Nyter hver eneste bevegelse.Det er såpass at vi kan kjenne det på utsiden nå Minsten min komenterte det i går han satt på fanget og ble sparket i ryggen:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 er 25uker i dag og kjent Vesla siden jeg var 17uker på vei <3 spinnvill her.. elsker det
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Har kjent masse liv og spark fra uke 17, mannen fra uke 20. Han kan sparke mange timer i strekk for så å være rolig en del timer. Han vokner når vekkeklokka ringer om morgnen, da kommer det noen spark for så å bli rolig. Etter noen timer er det full turbo igjen. Kan faktisk huske at de andre 2 og var slik, men ikke så tidlig. Elsker det, men hater når han spenner i ei full blære når det er et stykke til nærmeste do hihi. Og akkurat nå spenner han i blæra igjen, får reise meg for å gå å tisse, igjen hihi. Er forresten fullgåtte 22 etter ul termin, mens termin uke 23
zadine Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Er i uke 19 nå, og har bare kjent liv et par ganger ....
:) ! Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er uke 20+1. Har kjent liv siden uke 17-18. Men jeg kjenner det stort sett på kvelden. Veldig rolig om dagen, men stort sett hver kveld kjenner jeg det Helt herlig å kjenne
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 23 uker på vei, kjenner liv flere ganger daglig.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Ps, kjente liv fra uke 12, men sparka kom i uke 17. og menstermin er 6 dgr før ul-termin.
mammaløve Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Har kjent regelmessig liv siden uke 18. Før det var det mer sporadisk og svakt fra uke 15. Nå er mønstret et par tre-timer med kraftig aktivitet tidlig på dagen, så en pause til etter middag der det er full sentrifuge i noen timer igjen, før han sovner i 22-tiden Jeg bare går rundt og smiler...det er så fatastisk skjønt!! Både kjenner og ser det på utsiden også, selv om magen lar vente på seg. Vondt i blæra, ja. Kan bli helt øm av og til Er førstegangs og i slutten av uke 20 forresten...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kjenner også veldig mye bevegelser på veslegutten og har gjort det i mange uker alt. Er 24+2 i dag. Kjente veldig lite sist, men da hadde jeg også morkaken fremme på magen så den dempet veldig mye...
Pixie Power Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Kjenner også daglige bevegelser, og har gjort det siden ca uke 16 :-). Er i uke 24 nå. Veldig moro, og akkurat samme mønster som sist gang (som begynner å bli noen år siden). Er fryktelig mye bevegelser og spark på spesielle faste tidspunkt, pluss jevnlige mindre bevegelser utover dagen. Blir visst en aktiv krabat til :-)
Lenelill Skrevet 20. mars 2010 #11 Skrevet 20. mars 2010 Å gud så deilig:-) Er i uke 20 og har kjent liv dagelig i ca ei uke. Fortsatt bare kiling og bobling da - men veldig mye, og stort sett hele dagen:-) Har foreliggende morkake så tar nok noe tid før det blir tydelige spark enda. Men nyter kilingen enn så lenge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå