rompeldunk Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Kan dere ikke si i fra direkte i steden? Synes det er dårlig gjort å lage det ene innlegget etter det andre på anonymforum som omhandler nick. Dere kunne sendt en melding direkte til vedkommende (PM) i stedenfor å lage en mobbetråd og signere som anonym. Det er folkeskikk å signere med nick når man nevner andre ved nick. Feigt, er det! Skam dere.
LivK har født Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Signerer denne Må gå an å ha storsinn nok til at alle kan få lov å blåse ut her inne, uten at det blir hets av det. Så er det noen som har større behov for det enn andre - men hva gjør vel det? Er da ikke noen kvoteringer her - og det er fritt fram for hvem som helst. Jeg selv har veldig varierende behov ihvertfall, og trenger ikke minst tidsfordriv nå mot slutten! Syns det er artig å følge vedkommende også jeg, da - men om jeg ikke ville det så hadde jeg bare latt være å lese innleggene hennes! Kjære vene, noen som trenger å komme ned fra sine høye hester her...
Gjest Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Helt enig med dere andre her,fikk helt sjokk av å se at noen har dratt dritten derfra inn her..Vet du hva! Har de ikke noe ålreit å si kan de la være å si noe og ihvertfall ikke henge ut folk! Men noen eier jo ikke vanlig folkeskikk...grrr
marsgutt Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Signerer... blir så frustrert. Kan ikke klage på at barn mobber hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå