Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ikke si i fra direkte i steden? Synes det er dårlig gjort å lage det ene innlegget etter det andre på anonymforum som omhandler nick. Dere kunne sendt en melding direkte til vedkommende (PM) i stedenfor å lage en mobbetråd og signere som anonym.

Det er folkeskikk å signere med nick når man nevner andre ved nick.

Feigt, er det! Skam dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne :)

Må gå an å ha storsinn nok til at alle kan få lov å blåse ut her inne, uten at det blir hets av det. Så er det noen som har større behov for det enn andre - men hva gjør vel det? Er da ikke noen kvoteringer her - og det er fritt fram for hvem som helst. Jeg selv har veldig varierende behov ihvertfall, og trenger ikke minst tidsfordriv nå mot slutten! Syns det er artig å følge vedkommende også jeg, da - men om jeg ikke ville det så hadde jeg bare latt være å lese innleggene hennes! Kjære vene, noen som trenger å komme ned fra sine høye hester her...

Skrevet

Helt enig med dere andre her,fikk helt sjokk av å se at noen har dratt dritten derfra inn her..Vet du hva!

Har de ikke noe ålreit å si kan de la være å si noe og ihvertfall ikke henge ut folk! Men noen eier jo ikke vanlig folkeskikk...grrr

Skrevet

Signerer... blir så frustrert.

Kan ikke klage på at barn mobber hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...