Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 er drit stygg? Virker som alle jentene der inne syns han var kjekk. Pjuk!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes han var veldig søt, men altfor ung og lite mandig for meg. Men han minnet meg om min første kjæreste, som var halvt spansk.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Hadde ikke tatt i han med tang engang...æsj!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 synes hvertfall ikke han var stygg. Det er et ganske grusomt ord å bruke på noen. Det er få mennesker som er stygge, og han var nok mer pen enn mange andre. Synes virkelig ikke at noen kan komme å påstå at de synes han er stygg, det er jug og veldig dårlig gjort å si om noen. Lurer på hvordan dere som kaller folk stygge ser ut?? Er du pen HI? Hvis han er stygg, så kan jeg tenke meg du er det også, de fleste er jo stygge da... Utrolig barnslig innlegg.
Mortilbarn Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Utrolig naivt svar. Mennesker ser ulikt på hva som er både stygt og pent. Hvis Hi mener han er stygg, så får hun bare mene det. Jeg synes ikke han var stygg, men heller ikke kjekk. Han var bare nok en mann i mengden liksom
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Fjaps, svaret ditt var naivt... trodde det var nogenlunde voksne mennesker som befant seg inne på en barnimagen side, men folk her er jo dummere og mer barnslige enn elevene mine som er 14. Mennesker ser ikke veldig ulikt på hva som er stygt og pent, det har det vært forsket utrolig mye på. Google det og bli opplyst!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 La han få noen år på seg, og noen ekstra kilo, så blir han sikkert ganske kjekk:) For ung, tynn og guttete etter min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå