Gå til innhold

Andre med urolige babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min herlige lille gutt på 5 uker er så urolig.

Ikke vant med dette, merker jeg. Storesøster var en rolig baby.

Han gråter masse om kvelden, og nå er han begynt å gråte mye på dagtid også. Eneste som roer ham er å få ligge ved puppen eller kjøre tur i vogna..Han legger godt på seg så han får nok mat..

Han er liksom aldri våken og fornøyd.

Skal til kiropraktor på onsdag og håper selvsagt det vil hjelpe..

Andre som har eller har hatt urolige babyer. Hva gjorde dere?

Og hvor lenge varte det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var urolig da han var baby (han er 4 år nå da:))

Han hadde kolikk fra fødselen til han var rundt 7 uker. Skrek myye, og var fornøyd når han fikk ligge på puppen og sutte. Så jeg ga han mye pupp. Men det førte til mere magevondt, fordi magen aldri fikk ro. Begynte da med å gi han pupp hver 2 time, i stede for hver gang han ville ha. Og da roet det seg veldig. Han slet ellers med å sovne fram til han var 5 mnd. Da først ville han ha smokk, og livet ble lettere, for både han og meg;) Da var han en fornøyd baby 24 timer i døgnet, fordi han fikk den søvnen han trengte.

Skrevet

Takk for svar..

Hva i alle dager gjorde du i de to timene mellom mating da?

Jeg gir ham pupp hver gang han vil ha, og det OFTE!

Gråt han i to timer da? Uff, det vet jeg ikke om jeg får til..

Gleder meg til det blir bedre..

Skrevet

Guttungen min sutret hele døgnet de første 6-8 ukene - kunne ikke legge han fra meg for å gå på do en gang. Vi begynte hos manuellterapeut da han var 6 uker (var stiv i nakke og rygg stakkar). Etter 6 uker begynte han å spise litt mer ved hvert måltid og ammingen ble redusert til hver andre time. Mye bæring og lite søvn på meg de ukene. Veldig tungt! Så du har min fulle sympati, men tipper du er over det værste snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...