Gå til innhold

Hvor raske er dere på ski?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener til neste Inga Låmi som er 15 km. Og går på ski hver dag i alt fra 1-2 timer. Det varierer i tempo dersom arvingen er med, men jeg går da altså 5 km på en time. Og da synes jeg tom. at jeg har gått raskt. Men, tiden er jo utrolig dårlig. Hvor raskt bruker dere å gå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal vi se...... nei, vi gjør ikke det!

Flink du er!! :o) :o)

Skrevet

Det vil si at jeg går Inga Låmi på 3 timer. Og det er ikke akkurat noe å skrive hjem om da. Samboer'n er helt overlegen og jeg ønsker å slå henne skjønner'u. Ha ha. Hun går Inga Låmi på halvannen time. Jeg har tom. kjøpt meg bedre ski- jeg skal bare vinne. LOL

Skrevet

Jeg går renn her på 21 km og da bruker jeg 2-2,5 timer litt avhengi av ski og føre...

Skrevet

Akrobat ja. Jeg er en dverg på ski. Det her er virkelig ikke lovende altså.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha! Du skal slå henne, ja. Da skjønner jeg instinktene slår inn ;) Jeg går ikke på ski, enda, med mindre de kan brukes nedover i en bakke, typ slalom. Jeg er der, lissom

Skrevet

Nedoverski er gøyest. Men, da klarer du vel å gå på bortoverski også? Morsom trening synes jeg. Når jeg går alene eller med arvingen. Med samboeren holder jeg tempoet hennes og er herren fløtte meg helt død etterpå. Underveis later jeg som jeg detter for å få meg en pause for hun har selvsagt ikke behov for stopp. LOL

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, jeg klarer det. Jeg klarer også å springe 1000meter'n, om jeg virkelig vil. At jeg kommer til å stryke med er en annen sak, men jeg klarer'a.... Hehe :) Så ingen umiddelbar fare for at jeg tester det med det første.

Neste år skal vi bli fam.sporty. Har lysløypa rett utfor vinduet, da kan man jo ikke la vær.

Syns du fortjener en velt, jeg! Du får passe på å ikke knyte skolissene neste gang!

Skrevet

å herlighet da tipp.. Om jeg skulle gått Inga Låmi måtte jeg ha hatt med sovepose og telt, for ikke snakke om primus..

Håper så klart at du slår samboen da :)

Skrevet

Fam. sporty er ganske kult. Det anbefales.

Hvis det skraller i lungene og det føles som de skal klappe sammen, så fortvil ikke. Det blir mindre vondt for hver gang.

Litt vanskelig å snuble når 'skoene' er 1.77 og lissen 10 cm. Men, tro meg jeg tipper- ofte i bunnen av en bakke. Trenger ikke pause jeg heller, vøtt :-p

Skrevet

Så dårlig stellt kan det da ikke være? 15 km er jo ikke langt:-) Ta med matpakke og jeger så går'e så det susær vettø;-)))

Skrevet

Jeg er født med tøfler på bena jeg, ikke ski :)

Har ei dansk (!) venninne som er vanvittig mye flinkere enn meg til å gå på ski, og det sier litt...

Det står helt vilt dårlig til med ski-egenskapene mine og sportsegenskaper forøvrig.. Jeg burde egentlig ha liggi langflat nå, siden jeg ikke eier muskler ;)

Men jeg roser flinker tipper som vil slå sjæresten sin i slike renn. Det står det respekt av, flinke du!

heia heia heia heia heia.. kom inn når du blir kald da..

Skrevet

Ha ha. Så du har liksom parkert tøflene;-)

Gøy å gå på ski med noen som er mer håpløs enn meg. Føler en seg litt mer ovænpå vet du. Jeg er som regel dårligst.

Meld deg på neste år Rapogni- så tar vi en lille-en i pausene. Jeg tror det er hemmeligheten skjønner du. Litt alkohol og man blir så kjepphøy vetu. Bjørgen gå hjem og legg skia på hylla liksom.

Ja .. eller du kan være Heiagjengen min? Hi hi

For et rørende øyeblikk det skal bli å suse inn i mål før samboer'n. My golden moment;-*

Skrevet

Hvor raskt jeg går på ski, varierer en del ifht stilart og føre. I vinter har jeg gått kun klassisk, og da har jeg brukt 30-35 minutter per 5 km.

Skrevet

Du må barre sørge for skikkelige goe ski...eksgubben min smører skia mine og de blir perfekte hvert år:)

Også mye mat og drikke underveis.....en liten egglikør gjør susen

Skrevet

Jeg kan godt være heiagjengen ja, med en lille en (eller tre) i sekken. Jeg kan sikkert få haik bortover løypa, sånn at du kan få en lille en litt overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...