Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Pusser opp kjøkkenet, og det blir i høyglans med stålhåndtak. Benkeplaten blir hvit med stålkant. Innebygde hvitevarer og stål micro+stekeovn. Kjøkkeninnredningen står i L-form, så på to av veggene vil vi legge fliser. Noen forslag til farge/form osv? Hva med de to siste veggene (ett med vindu, ett med døråpning), forslag til farge her? Hva med interiør ellers? Noen som har noen forslag? Vi skal ha ett lite spisebord+stoler. Bordet har vi, men det skal males. Stoler er ikke kjøpt inn enda, ikke belysning heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå