Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hva er det "normale"? Tror dere jordmødrene reagerer på det ene eller andre? Har 3 mnd igjen, men litt godt med mannen å vare barbert... Er det ikke nå. Men kanskje snart?
EleResa Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Helt opp til deg selv egentlig. Jordmødre er nok vant med å se både det ene og det andre
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg barberte meg både nedentil og på leggene før jeg dro på sykehuset. Mer for min egen del enn for jordmor. Hvis jeg først skulle vise meg naken for "Gud og hver mann" ville jeg hvertfall føle meg ren og pen. Ble klippet og da er det jo greit at de kunne se hvor de sydde lot det derimot vokse vilt til stingebe var grodd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Tok brasiliansk da det nærmet seg. Ville som anonym over være stelt + at jeg opplevde det som mer renslig og ryddig i fohold til eventuelle sting og blod og gørr.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Intimbarbering er forbundet med livsfare når man ikke ser hva man gjør! Så nei, har ikke gjort det noen av gangene. .. Jordmødrene ser nok ikke så mye på behåringen når de gjør jobben sin.. Ta det med ro?
Voilà Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 jeg hadde ikke sjangs å "nå ned" der når jeg var høygravid. Så nei. Men, jeg hadde noen kleine striper som var barbert, i håp om at jeg skulle klare alt. *sjangsespill*
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Barberert nei.. Vokset JA! Skjønner ikke at dere orker å barbere, det er jo helt grusomt når det vokser ut igjen....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Det er da ikke noen fare med å barbere seg så lenge man er vant til det og har gjort det i en årekke. Jeg barberte meg gjennom hele svangerskapet . Gjør det uten å se etter til vanlig også. Det er nok kun de som er kløner som må se hva de gjør.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Det er det siste du tenker på når du ligger der og du er barbert eller ikke på hvilket som helst sted. Tor også jm har sett det meste av barberte og ubarberte mus!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 At andre ikke bryr seg om å være barbert eller ikke bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg syntes det var godt å være barbert, med tanke på fødselen og på etterbyrden i senere tid. Lettere å vaske seg og føle seg ren når det ikke er kjønnshår som er full av blod. Og hva jordmor eller ikke har sett betyr vel ikke noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå