cecilie_86 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er litt frustert, vi skal kjøpe vogn i svergie på kattis babyshop. Vi var der tidligere i vinter å så på vogner og snakket med de om at vi kunne sende en bestilling på mail slik at vi var sikre på at de hadde vognen inne når vi dro dit. Men nå når jeg prøver å komme inn på nettsiden dems så finnes den ikke lenger?? Og når jeg prøver å sende mail så får jeg bare beskjed om at den ikke kan leveres... Noen her som vet hva det kan komme av?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Råder deg til å ikke kjøpe vogn derfra,har selv kjøpt emmaljunga og når det ble noe galt med den så var det masse styr frem og tilbake med krangling for og få ordnet den,står mer på skravle.
Rudi83 Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Vi kjøpte vogn der og er kjempe fornøyde! Vi ringte bare til de vi, og fikk de til å holde av vogna;)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Vi har kjøpt vogn der og er knallfornøyd!! Utrolig bra service og godt utvalg. Nettsiden deres er nede, men her er mailen: [email protected] Vi sendte mail og holdt av, og hentet den 2 mnd senere. Null problem:))
smaily Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Heisan !!!! Jeg kjøpte vogna mi der for noen uker siden , å da bare ringte jeg det nr de hadde på nettsiden sin.. Fikk vogna bare på noen dager så kjempefornøyd å god service ))) ... Så syns du skal heller ringe de ennå å skrive mail... Også har de masse fornøyde norske kunder hehe.. så ikke noe problem å bestille derfra )) lykke til...
M ♥ ♂-2010 Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Her er et tlfnr jeg søkte opp på google: 0526-14326 Må bare ha retningsnummeret til Sverige foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå